Nu Online
Momenteel zijn er 75 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis caraiben

  25-6-2012 13:14:18
Hoi mede bruidjes,

wij trouwen in december en zouden graag een huwelijksreis doen in de caraiben.
maar de prijzen die het resibureau ons doorgaf zijn nogal duur.
dus vroeg ik me af of nog mensen zijn die naar de caraiben gaan, waar precies en hoe jullie geboekt hebben
zodat ik eventueel wat prijzen kan vergelijken

groetjes

Nele
1-12-2012
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1188


Sara
6-10-2012
 Meld misbruik25-6-2012 13:26:51

Ik ben al naar barbados geweest en naar st lucia. Was toen wel als vertrek basis de states, ik logeerde daar toen. Maar wij hebben gewoon via internet hotel en vlucht via expedia en geen problemen mee gehad. Maar ik denk dat je eens kijkt in nederland, daar zijn de prijzen pakken goedkoper, vooral de vlucht is hier de duurste kost. Van de 2 zou ik st lucia aanraden, ik heb ook al veel goeds gehoord over Antigua.



Rivolino
10-11-2012
 Meld misbruik25-6-2012 13:56:22

Hallo, we gaan eerst3 dagen naar Miami en dan doen we een cruise en betalen 2300 € pp



Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik25-6-2012 14:09:28

Wij hebben de Dominicaanse republiek en Mexico gedaan.
Telkens online geboekt (Neckermann en Sunjets) als een last minute (een 3tal weken op voorhand). Wij hebben telkens een 700-900€ per persoon betaald voor een week all-incl



Stefanie
15-9-2012
 Meld misbruik25-6-2012 18:40:50

Wij hebben 3 jaar geleden de Dominicaanse Republiek gedaan (in september) via Neckermann. We hebben die reis in juni/juli geboekt en hebben toen voor 2 weken 1500 Euro betaald per persoon. Dit was wel een super-all-in die 24u/24u geldig was (wat je niet veel vindt) in het hotel Iberostar in Punta Cana.
Het is niet weinig geld, maar ik vond de reis/het hotel meer dan waard want echt alles wat je maar kan bedenken qua eten en drinken was in de all-in prijs inbegrepen. Het enige waar wij nog extra geld aan hebben uitgegeven waren de excursies en daar ga je natuurlijk zelf zover in als je wilt.



Nele
1-12-2012
 Meld misbruik25-6-2012 21:41:46

dank je voor jullie reacties.
ik ga proberen via internet ergens iets budgetsvriendelijker te vinden

zo een reis is misschien wel veel geld waard maar we willen er onze wens om een huisje te kunnen kopen te de hard voor moeten uitstellen.
dus misschien toch maar iets dichterbij zoeken, uiteindelijk is het belangrijkste dat we van elkaar kunnen genieten he


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums