Nu Online
Momenteel zijn er 127 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Geschenken

  25-6-2012 12:58:44
Ik lees hier zo vaak dat er geschenken worden gegeven, aan de getuigen, ouders, kinderen, ..... ik vroeg mij af of dit streekgebonden is. Ik heb dat hier bij ons (regio Vlaams-Brabant) eigenlijk nog nooit gezien...

penny
7-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1270


Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik25-6-2012 13:04:00

Het is meer een eigen keuze hoor. Ik heb trouwen meegemaakt waar dat niet werd gedaan en trouwen waar dat wel werd gedaan. Wij gaan het wel doen omdat ik vind dat die kleine moment van belangstelling enorm geapprecieerd gaat worden en omdat we ze dus wel oprecht willen bedanken! Groetjes.



Shibby
3-8-2012
 Meld misbruik25-6-2012 13:32:18

Hoi,
het is inderdaad een eigen keuze... Bij mij thuis wordt dat niet zo gedaan, bij mijn verloofde wel. Mijn ouders zouden het raar vinden dat ik hen een cadeau geef die dag omdat zij mij wat sponsoren en dat dat dus eigenlijk een cadeau voor mij is. Mijn zussen zijn mijn getuigen en waarschijnlijk ga ik een dagje wellnessen met hen, maar zij verwachten eigenlijk niets.
Het enige dat ik denk ik wel bijna altijd gedaan wordt is iets geven aan de bruidskindjes... Wij geven ook iets aan twee tantes omdat zij volledig gratis toch redelijk veel helpenen dan vind ik dat toch logisch om hen te bedanken.



Eline
7-7-2012
 Meld misbruik25-6-2012 17:39:24

Wij gaan wel een cadeautje geven, maar niet tijdens het feest met iedereen erbij, we kiezen een discreet moment vooraf. Tijdens het feest gaan we ze natuurlijk wel bedanken.



Janine
30-6-2012
 Meld misbruik25-6-2012 21:18:04

Hoi, wij geven in principe ook niet echt een "kado". Wij zullen met de mama's en papa's een keer gaan eten, als bedanking (dat wordt dan wel door ons betaald).
De vazen die worden gebruikt voor het "altaarstuk" zullen ook naar de mama's gaan, maar verder wordt er niets uitgedeeld hoor.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...