Nu Online
Momenteel zijn er 37 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

'bommawinkels' regio oostvlaanderen

  24-6-2012 10:26:36
Ik ben op zoek naar de grootmoeder van mijn verloofde naar iets meer klassiekere winkels regio oost-vlaanderen. Ze wil graag een tailleurtje ofzo met een mooie blouse. We zullen waarschijnlijk pas na de solden gaan kijken want nu is er precies niet zo heel veel meer in de winkels. In Antwerpen en omstreken weet ik wel een paar winkels; maar in oost vlaanderen totaal niet. Als we in antwerpen zouden gaan winkelen zou ik haar meenemen naar zoiets als Elegance of marie fleur of misschien zelfs di loco in lichtaard maar ik zoek dus iets dichter bij haar huis want ze gaat ni graag lang weg met de auto.
Ideetjes?

Sara
6-10-2012
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 678


Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik24-6-2012 10:59:04

In de Damart hebben ze vaak mooie dingen voor de iets ouderen onder ons. Dat is een winkelketen dus die zitten zo een beetje overal.



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik24-6-2012 11:06:39

un jour ailleurs is de favoriete winkel van mijn aanstaande zijn oma...
heel veel '2-piècekes' zoals ze zeggen...oa in wijnegem shopping is er ééntje en ik Knokke ook...misschien even op hun website checken?

groetjes!



Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik24-6-2012 11:10:21

Hey, mijn oma gaat bij Mayerline of Gerry Weber kijken. Daar hebben ze de meer klassieke outfits voor de stijlvolle oudere dame! Groetjes!



Dorine

 Meld misbruik24-6-2012 12:47:13

Modehuis Roger Buyck, Eeklo, stijlvol en best betaalbaar



Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik24-6-2012 21:58:15

M'n oma gaat vaak naar Klein Londen in Oudenaarde als ze iets deftigs moet hebben, bv voor onze wettelijke trouw is ze daar geweest en had ze een heel stijlvol broekpak mee met een mooie bloed onder - ze hebben daar allerlei merken, van gewoon Esprit tot idd Gerry Weber voor de iets oudere dames zoals hierboven gezegd. Succes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...