Nu Online
Momenteel zijn er 143 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal de kaasboerin te deurne 2100

  23-6-2012 16:02:01
Beste TROUWERTJES..

Graag had ik wat informatie gehad over de kaasboerin te deurne, wij hebben interesse in deze locatie om hier ons trouwfeest te laten doorgaan. Heeft er iemand reeds ervaring met deze locatie?
Graag hoor ik het van jullie.

stephanie
12-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1816


kelly
13-7-2013
 Meld misbruik23-6-2012 19:18:17

Ik ben daar 2 jaar geleden naar een receptie geweest, het was niet slecht maar ik vond alles nogal onpersoonlijk. Er waren toen 3 bruidsparen en vond dat alles nogal door elkaar liep...
Wij zijn er ook eens gaan eten en vond de prijs/kwaliteit verhouding niet meer zoals pakweg 6 jaar geleden want toen ging ik er heel vaak en altijd tevreden.
Mijn mening natuurlijk :-)

spannend he, nog 384 dagen :-)



Fairytale
8-6-2013
 Meld misbruik23-6-2012 20:40:36

Wij wouden als eerste ook onze trouw daar vieren, maar werd ons afgeraden door een aantal mensen. De reden werd hier al vermeld door Kelly, nogal onpersoonlijk.

Je kan er altijd zelf eens langsgaan natuurlijk.

groetjes.



stephanie
12-7-2013
 Meld misbruik24-6-2012 10:29:26

Bedankt Kelly en Fairytale! Deze locatie was zeer dichtbij daarom.. hebben jullie dan nog goede ideeën voor locaties , deurne , wijnegem, schilde , zoersel, massenhoven,...

Alvast bedankt



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik24-6-2012 12:21:04

Ik heb al veel goeds gelezen hier over La Grange in Massenhoven



Sofie
30-4-2011
 Meld misbruik24-6-2012 13:15:25

s' graevenhof in schilde!!!

wat voor ons ook een leuke leek was domein martinus in zoersel




Stephanie
22-9-2012
 Meld misbruik24-6-2012 15:53:36

Ons feest gaat door in 's graevenhof in Schilde

Prachtig!



Ann
28-9-2012
 Meld misbruik24-6-2012 15:57:42

la grange is blijkbaar een goei adres...
flinckheuvel in s gravenwezel
mange tout in wijnegem, daar houden wij ons feest! :-)
s graevenhof in schilde



Jessica
26-5-2012
 Meld misbruik24-6-2012 20:10:09

Hoi,

Wij hebben ons feest in La Grange gedaan. Je hebt ook gereageerd op mijn verslag en filmpje, en denk dat je in het filmpje enkele foto's kan zien van de locatie.

Het is echt een toplocatie en een super service! Zeker de moeite om eens langs te gaan! Er zijn heel veel verschillende formules waaruit je kan kiezen (voor elk budget)!

Groetjes



stephanie
12-7-2013
 Meld misbruik24-6-2012 21:30:15

Bedankt allen voor de reacties.. ik kan je al vertellen dat La Grange niet meer vrij is op 13-07-2013.. dus hop naar de volgende zoeken.. :)



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik30-6-2012 10:04:06

hey stephanie,quasi hetzelfde budget en qua zalen toch wel veel prachtiger dan de kaasboerin, heb je san marco village.
een huwelijk heb ik er nog niet meegemaakt maar al wel een bedrijfsfeest en dat was tip top.
Feestzaal den moor in ranst:broechtem (10 min vanuit deurne) is ook heel mooi, zalige locatie en lekker eten (is zeker nog vrij want wij hadden eerst daar ons feest gepland maar net geannuleerd omdat we ook iets meer in de buurt wilden)
Succes in elk geval x x x


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info