Nu Online
Momenteel zijn er 220 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeautje bruidegom

  23-6-2012 13:06:06
Hallo medebruidjes

Met nog maar 6 dagen op de teller, ben ik misschien wat laat...
Maar,
hebben jullie een cadeautje voor jullie toekomstige??? Ik wou dit op zijn kussen achterlaten, voor ik naar mijn ouders ga om te gaan slapen.

Groetjes

Vicky

Vicky
30-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1369


Ine
4-8-2012
 Meld misbruik23-6-2012 14:28:38

Hey

ik heb nog geen cadeautje, maar ben wel aan het denken om 'iets' te doen, maar heb nog geen idee wat! Dus ik volg dit even mee. Sommigen maken zo'n schriftje met 101dingen waarom je van hem houdt, maar daar is het wat laat voor he ... misschien is iets zelf maken wel leuk? Of een mooie brief of foto ....?



els
8-9-2012
 Meld misbruik23-6-2012 19:06:26

Hallo,
als je toekomstige graag drinkt is iets "alcoholisch dat beter wordt met de jaren", misschien een idee?
(een soort rumpot,boerenjongens,... iets waar je jaarlijks kan van proeven )

met de gedachte dat ook jullie huwelijk beter zal worden met de jaren

ik ga dit misschien doen :-)

groetjes!









els
8-9-2012
 Meld misbruik23-6-2012 19:08:14

of de ingrediënten/benodigdheden, die hij dan zelf (of jullie samen) bij elkaar moet voegen op jullie huwelijksdag..



Ann
14-9-2013
 Meld misbruik23-6-2012 21:30:28

Mijn vriend heeft de ongelofelijk irritante gewoonte van overal te laat te komen, dus ik ga voor hem een horloge kopen. Op de achterkant laat ik dan onze namen en trouwdatum graveren.



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik24-6-2012 10:59:48

Ik heb een boekje '101 redenen waarom ik van je hou' en ga ook nog een boudoir shoot laten doen...maar zelfs zo een boekje 101 redenen zal krap worden gezien je maar een aantal dagen meer hebt...

Misschien inderdaad iets van zijn lievelingsdrank met een persoonlijk kaartje erbij?
Ik denk dat zo een persoonlijke boodschap altijd fijn is om te lezen, zeker op de vooravond van zo een speciale dag!

groetjes!



Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik24-6-2012 11:04:38

Ik denk dat ik op de avond zelf een briefje nalaat en een lijst met instructies. Mijn toekomstige is niet van het melige type. Misschien maak ik nog wel een grappige versie van '101 redenen'. Verder heb ik zijn vrijgezellen georganiseerd: hij heeft niet echt veel vrienden en wilde geen vrijgezellenavond dus heb ik in Londen een trendy etentje in the oxo tower, daarna een cocktail in de bar, dan een uitgebreidde massage (met mij is aangepaste kledij uiteraard) dus ik denk niet dat hij te klagen heeft... :-)



Ann
28-9-2012
 Meld misbruik24-6-2012 16:13:32

een boekje van `101 redenen waarom ik van je hou`
een gepersonaliseerde boxershort, kousen voor de huwelijksdag
voor de rest weet ik het nog niet...



Vicky
30-6-2012
 Meld misbruik24-6-2012 19:20:32

Bedankt voor alle tips! Het horloge had ik ook al in gedachte en zo een lijstje met alle dingetjes, en daar een grappig 101 redenen waarom ik van je hou lijstje van maken vind ik wel nog te doen ;)
moet enkel dinsdag nog gaan werken, dus heb ik mss nog wel wat tijd om wat in elkaar te steken!
Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...