Nu Online
Momenteel zijn er 196 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoe ver staan de 7 juli bruidjes???

  23-6-2012 8:08:17
Goedemorgen iedereen;

De teller geeft hier 13 dagen aan:-)
Brrr, het komt nu zo ontzettend snel dichtbij.
Ik ben volop bezig aan de laatste details.
Hoe is het met de andere 7 juli bruidjes? Beginnen de kriebels ook al te komen en vooral:
wat moeten jullie nog regelen?

Kan er mij eventueel iemand eens een checklist doorsturen want ben zo bang dat ik iets zal vergeten zijn:-)

Veel groetjes, een dikke merci en veel succes aan alle bruidjes van vandaag!

Mieke

mieke
7-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1409


francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik23-6-2012 9:45:05

hey wij wij trouwen 1 dag eerder

bij ons is bijna als rond zo goed als rond.
straks na de zaal om de laste dingen door te spreken
Dinsdag mag ik me jurk op hallen
en Woensdag komt de me vrouw die ons trouw.

als het goed is hebben we nu als geregeld


en hoe is met de zenuwen?

gr francis



Freya
7-7-2012
 Meld misbruik23-6-2012 10:48:04

Hier geeft het me enkel stress omdat bijna alles al gedaan is.
Deze week proefmake-up en kapsel gehad. Vandaag mijn vrijgezellen! Spannend!
De bedankjes voor de kindjes zijn gedaan. Afspraak met de dj gehad.

Alleen onze pastoor laat altijd op zich wachten, das echt super stresserend! De boekjes zijn dus helemaal nog niet volledig, en moeten nog gedrukt en "versierd" worden. We hebben echt al 10x naar hem gebeld, en hij zegt altijd dat hij "het onmiddellijk" zal nakijken.

Voor de rest nog de laatste afspraken maken met de feestzaal en da is het tijd voor onze dag hè! :-) De laatste weken zijn echt voorbij gevlogen.

Aan de bruidjes van vandaag: geniet van deze stralende dag!

Groetjes!



Romina
6-7-2012
 Meld misbruik23-6-2012 11:28:41

Hey hey

Wij trouwen de 6de en hier is zo goed als alles geregeld.
Vandaag gaan we de kleertjes van de kindjes nog wat korter laten maken. Ook moet ik nog naar de drukker voor de misboekjes te laten drukken.
Een laatste afspraak met de zaal moeten we ook nog vastleggen. Dat zal het zo ongeveer zijn.

Hier vallen de zenuwen nog goed mee. Denk dat dit grotendeels komt omdat we op het moment ook bezig zijn met een huis te kopen. zijn aan het wachten op goedkeuring van de lening. Zou toch ne mooie huwelijkscadeau zijn hé :D

Groetjes.
P.S.: Het weer van vandaag mag het de 6de ook wel zijn :D




Serena
25-5-2019
 Meld misbruik23-6-2012 12:46:13

hier nog een 7juli bruidjes. alles is klaar en geregeld. wat staat er nog op ons programma : maandag: kado halen voor bruidskindjes en gaan oefenen met de pastoor in de kerk! donderdag naar de notaris en laatste keer naar het gemeente huis. de tafelschikking en voorschot gaan brengen naar de feestzaal. mijn kleed enzo hangt al veilig bij mijn mama. mijn schoenen ben ik nog aan het inlopen:. de zenuwen heb ik onder controle. nu alleen nog mooi weer!! veel succes nog met de laatste voorbereidingen! Groetjed Serena



kim
7-7-2012
 Meld misbruik23-6-2012 13:22:22

Wij zijn volledig klaar met alle voorbereidingen, dus kunnen op ons gemakje aftellen :-)



Eline
7-7-2012
 Meld misbruik23-6-2012 14:17:17

Oh, ik ben wel jaloers op de mensen die al met alles klaar zijn...

Ik heb nog een hoop doe-het-zelf projectjes voor de decoratie die ik wil uitvoeren. Verder nog een laatste keer aftoetsen met de catering en de dj, dat zijn wel de belangrijkste zaken. En ik ben onze valiezen al aan het pakken voor de reis die twee dagen erop volgt. Gelukkig ben ik de komende weken verder vrij!



Vicky
7-7-2012
 Meld misbruik24-6-2012 10:47:20

Ook bij ons bijna alles in orde. Ik moet enkel mijn kleed nog gaan halen en de snoepjes inpakken voor de avondgasten.
Mijn ventje moet nog de bloemen gaan bestellen en zijn speech schrijven.
Oh ja, ook moeten we alles nog doormailen naar de tolk voor in de kerk (wij hebben ene tolk gebarentaal aanwezig)

Voor de rest alles topie en rustig aan, spannende tijden breken aan, kleed halen, nagels laten doen, ... leuk leuk!

Allemaal heel veel succes en we duimen voor goed weer en vooral geen regen hé!
Groetjes, Vicky


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...