Nu Online
Momenteel zijn er 69 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

handtas

  30-8-2006 14:31:10
Hey bruidjes,
Ik heb een vraagje,
nemen jullie een handtas mee of iets dergelijks?Want waar anders steek je eventueel een ander paar kousen of makeup en andere spulletjes weg?
Je kan dat toch moeilijk overhandigen aan iemand anders?
laat iets weten,ben der al heel de tijd mee bezig.
alvast bedankt en de vele groeten

pascale
14-4-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 439


Leen
22-6-2007
 Meld misbruik30-8-2006 14:49:29

Ik had al in verschillende boekjes de tip gelezen om je moeder of je getuige een emergency tasje mee te geven met extra kousen, naald en draad, zakdoeken, make-up, ...
Je kan het ook aan je ceremoniemeester vragen als je dat hebt.



davine
31-3-2006
 Meld misbruik30-8-2006 17:03:12

Mijn zus had een zakje mee in de bus met daarin allerlei zaken. Je kan dit ook aan de ceremoniemeester geven.

Davine



Inge
30-9-2006
 Meld misbruik30-8-2006 21:10:15

Hey Pascale,

Ik heb zelf een handtasje gekocht. Toch maar handig om zelf mijn zakdoek en een klein flesje parfum bij te hebben.

Groetjes,

Inge
30/09/2006



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik30-8-2006 23:29:24

Hey,

ik zet dat EHBO-zakje gewoon in de auto. Je kan er steeds iemand om sturen, want daar zit toch heel wat in hoor bij mij. Mijn verloofde houdt mijn zakdoek bij, die heeft zakken genoeg in zijn kostuum.

Groetjes,
Lieve


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...