Nu Online
Momenteel zijn er 63 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

linea brugge

  22-6-2012 22:26:59
Pas op zopas in linea brugge een 3 stuks aangekocht !!!!
Vest , rok en top verschillende maten!!!!!
pas achteraf gezien doen nu of hun neus bloed !!!
ik dacht dat linea brugge te vertrouwen was

carlien

Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1199


Silke
6-10-2012
 Meld misbruik22-6-2012 22:56:31

Bedankt voor de tip!
Ik ga morgen met mijn schoonmama naar daar!
We zullen er extra opletten nu!



Leen
16-2-2013
 Meld misbruik23-6-2012 18:09:31

Kan toch perfect zijn dat die verschillende maten zijn? Mijn suitekledij was ook niet volledig zelfde maat hoor! Om nu meteen te zeggen dat ze onbetrouwbaar zijn lijkt wat kort door de bocht!



Dorine

 Meld misbruik24-6-2012 8:47:37

Het kan perfect verschillende maten!!! En als alles past zou ik daar toch geen punt van maken, integendeel. Liever dat het past dan dat één of twee van de drie stuks slobberen of te klein is. Dan mag je van geluk spreken dat de verkoopster verschillende maten liet passen. In sommige winkels valt er niet te combineren en ben je verplicht alles in één dezelfde maat te nemen=extra retouchekosten!!!
Zou de winkel zeker niet afbreken.



carlien

 Meld misbruik24-6-2012 9:52:34

Beste mensen,
Een beetje meer uitleg !!!!
Ik was in de winekl en paste verschillende ensemble s !!!
Het ensemble dat ik kocht vind ik heel leuk .
In de winkel melde ik reeds aan de verkoopster dat ik vond dat de bolero te ruim zat !!!
Geen haar op mijn hoofd die eraan dacht dat de maten niet klopten toch niet in linea brugge zonder dat ze je zouden inlichten.
Ze deed of haar neus bloede en zei mo neen ik vind dat niet !!!
Als ze zo eerlijk zijn moeten ze ook zeggen dat er een maat verschil is maar doen of het past ,dat had ik niet verwacht van een winkel als linea brugge
Thuis toonde ik mijn ensemble aan mijn man,moeder,dochter en aan de naaister omdat de halsband van de top diendt ingekort te worden .
Iedereen vond dat mijn bolero te groot was.
Als ik dan contact opnam met de winkel vinden zij dat de bolero paste !!!!
Nu heb ik voorgesteld dat ze de bolero gratis op maat retoucheren dan ben ik heel tevreden.
Als dit gebeurd dan meld ik dit zeker net als de rest van het verhaal.
Wie van jullie nog vind dat ik de winkel onterecht beschuldig denk dan maar of je het zelf leuk zou vinden ????
Dit is de eerste reactie dat ik ooit iets op internet meld !!!!!
Ik wil andere mensen hetzelfde besparen !!!!
Hierover ben ik zeer verdrietig ,het is voor mij een hele hap uit ons budget.
Hopelijk begrijpen jullie nu mijn reactie welke eerst niet voldoende toegelicht was



Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik24-6-2012 11:02:30

Hey, ik snap je frustraties zeker... Hopelijk komt alles in orde! Het forum dient ook wel om je ervaringen te delen (goed of slecht). Dus je berichtje is zeker terecht. Groetjes.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...