Nu Online
Momenteel zijn er 113 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

jipeeeee....nog 28dagen.

  22-6-2012 17:01:40
hallo lieve bruidjes.

De teller gaat plots zo vlug. Ik durf mijn computer bijna niet op te starten, want dan krijg ik telkens een kleine paniekaanval. De tijd vliegt en toch moet er heel wat gebeuren.

Zelf heb ik niet zoveel stress, maar andere mensen bezorgen mij meer stress dan nodig is.
Blijkbaar zijn sommige zenuwachtiger voor mijn trouw dan ikzelf.
Mijn schoonzus bijvoorbeeld, die stopt dus niet met smsjes. Waar haal ik dit, wanneer moet ik iets doen, hoe laat moet ik klaar zijn, heb ik wel tijd om mij te verfrissen tussenin. Manmanman. Soms vraag ik me af wie er trouwt.

En dan heb je natuurlijk nog altijd gasten die opeens bellen om te zeggen bij wie ze wel of niet willen zitten.
K probeer er niet teveel over te piekeren, maar die extra stress van anderen kan ik nu toch wel even missen.

Vandaag is mijn rode loper toegekomen (superservice van Rode loper.nl). 66€ voor 12euro. Valt toch nog goed mee.

Ben ook naar de fotograaf en de bloemist geweest om de laatste puntjes te bespreken en dan morgen mijn toekomstige zijn kostuum gaan passen en een gesprek met de pastoor.

t komt steeds dichterbij.

vele groetjes en nog veel plezier bij de voorbereiding aan alle bruidjes.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

sofie
21-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 0 | Gelezen: 955

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...