Terug naar overzicht
Hoi,Ik wou eerst ook geen kousen aandoen, maar de verkoopster van mijn jurk zei dat ik dat beter wel deed voor mijn schoenen, dan kon ik mijn kousen later op de dag nog uitdoen maar...ik was superblij dat ik ze aanhad!!Zonder die kousen had ik superfel pijn aan mijn voeten gehad, met die kousen zaten mijn voeten netjes en droog in mijn schoenen, toen ik ze even uitdeed leken mijn voeten dadelijk veel dikker en deden ze meer pijn! Aandoen zou ik dus zeggen!Groetjes, Liesbeth 15/07/06
Ik zit liever niet met blote voeten in mijn schoenen, dus kousen zijn dan een optie! Bovendien waait het wel erg koud zonder kousen! ;-)GroetjesNathalie08-09-06
heyik draag geen kousen heb daar ook geen zin voor.grtjs08.09.06
hallo,ik weet het ook nog niet.zoals Liesbeth zegt om het toch eerst te proberen of er mee te nemen.ik vind dit nog de beste oplossing.want heel de avond met pijnlijke voeten rond lopen is ook niet plezant.groeten van Skally
Hoi, ik wilde ook geen kousen dragen.Heb gelzolen gekocht en compleed-pleisters aangedaan.Geen pijn aan de voeten en die ambetante kousen weg.Heb pas om 3u 's nachts andere schoenen moeten aandoen.Groetjes Aniek
Aandoen zou ik zeggen... zo vermijd je blaren op je voeten, opgezwollen voeten en zweetvoeten. En je kan ze inderdaad altijd later nog uitdoen.Als je een lange jurk hebt, kan je kniekousen dragen, dat is niet zo warm als panty's...groetjesveerle
Ik kan me niet voorstellen dat ik in de zomer kousen zou dragen, heb sowiso een bloedhekel aan die vervelende dingen, en vind ze ook behoorlijk nutteloos onder een lang kleed. Dus ik ga het zeker niet doen. Blaren zal ik wel hebben, heb ik altijd, maar dan smijt ik mijn schoenen gewoon uit :-)
Bij mij zei de verkoopster ook dat het veel mooier ging zijn met kousen. En ze had écht wel gelijk. Het is meer 'af'.Ik heb van die 'stay-up' kousen gekocht in de lingeriewinkel, gewoon in huidskleur, dus je ziet het bijna niet, maar je benen zijn wel mooi egaal. Denk maar als je uit de auto stapt en zo of om één of andere reden je kleed iets moet optillen.
hallo iedereen, Allemaal bedankt voor de reactie's!! Ik zal dan toch maar kousen aandoen want ik heb geen zin in blaren! Groetjes, Els