Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bezigheid voor kinderen?

30-8-2006 13:40:57
hallo, Doen jullie iets speciaals om de kinderen de hele dag bezig te houden? Bij ons kunnen ze niet buiten en ik denk dat ik een speelhoek ga inrichten en een springkasteel ga huren (als de zaal hoog genoeg is tenminste). Een clown of zo lijkt me te duur en daar hebben ze maar even iets aan... Hebben jullie andere ideeen?
Groetjes!!

els
14-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 376

Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik30-8-2006 13:55:34

Laat ze speelgoed meebrengen. Een gezelschapspelletje of zo.

pascale
14-4-2007
 Meld misbruik30-8-2006 14:38:14

hey,
ik weet niet of het jullie kindjes zijn?
ik wil niet egoistisch overkomen.maar moeten de ouders van de kindjes ze zelf niet bezig houden.jullie kunnen toch moeilijk je bezig houden met andermans kindjes op jullie huwelijk?
nu als je het zelf wil vind ik een springkasteel wel heel leuk.
alvast veel succes met de kindjes

els
14-7-2007
 Meld misbruik30-8-2006 15:12:47

hey pascale,
Er zijn dus ook 2 kindjes van ons bij. Maar ik zou niet willen dat de kindjes (ook de anderen) hun zouden vervelen die dag, het is voor hun ook een lange dag. Groetjes

annemie
4-8-2007
 Meld misbruik30-8-2006 15:27:50

Als je veel kindjes hebt op je feest zou je een babysit kunnen regelen, iemand die de kindjes wat bezighoudt met spelletjes ofzo en zorgen voor kinderhapjes.

Evy

Meld misbruik31-8-2006 13:24:39

Hoi Els,

Ga maar eens kijken op www.ikwilanimatie.be
Wij worden vaak gevraagd om de kids een beetje te entertainen op bruiloften en een clowntje is heus niet zo duur hoor!

Groetjes

Evy
E&S Entertainment & Service

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...