Nu Online
Momenteel zijn er 149 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tip voor Tule: stoffen.net

  21-6-2012 18:48:37
Dag dag mede-bruidjes!
Onlangs zette ik een post op deze website om de prijzen te weten van Tule. Zelf nog wat aan het zoeken geweest en onlangs m'n versiering besteld bij www.stoffen.net
Je kan vooraf (gratis) staaltjes bestellen, 5 stuks per maand en zo heb je toch al een idee hoe de stof er uit ziet.
Ze hebben niet alleen tule, maar ook veel andere kleurrijke en leuke stofjes.
Ik had een mail gestuurd (omdat ik nog maar 8 dagen heb voor we trouwen en 't toch een paar dagen duurt vooraleer dit bij ons zou zijn) en ze reageerden direct.
Ik heb het pakketje nog niet ontvangen, maar ben nu al wel heel erg tevreden met de service tot dusver.

Succes nog!

Janine
30-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1543


Ine
4-8-2012
 Meld misbruik21-6-2012 18:56:17

Wat een goede tip! Het klinkt misschien raar he, maar in de ikea hebben ze witte gordijnenstof en dat is nog dunner en soepeler dan tule, dus als je 'ook' wit nodig hebt ... was maar 3.99 euro voor 6 meter denk ik. Misschien dat wij dat gaan gebruiken voor in de auto. Ga ook wel eens kijken op die site van jou, ik zou graag rode tule misschien hebben :-)

Wel fijn dat je gratis staaltjes krijgt, moet je dan gewoon verzendingskosten betalen?



Janine
30-6-2012
 Meld misbruik21-6-2012 19:32:15

Bij de staaltjes betaal je helemaal niets, aangezien het gewoon met de post, in een gewone envelop wordt verstuurd.

't geen dat ik bestel heb is ongeveer 1,50€ per meter (bij Ava zeker het dubbel).

En zoek dan niet alleen op Tule maar ook op Organza. Ik heb dus eigenlijk gewoon dat 2e besteld (in ivoorwit en bordeauxrood).

Vond het ook een erg overzichtelijke website.
Succes!



Serena
25-5-2019
 Meld misbruik21-6-2012 21:08:31

Ik weet niet van waar jullie zijn maar ik heb mijn organzastof bij Cash&Carry in Leopoldsburg gehaald, dat is een bloemengroothandel maar verkopen ook veel versiering en linten etc. de stof heb ik ook maar 1,5 euro de meter betaald, idd bij de ava betaal je zeker het dubbel!
Nu heb ik een 25 meter ivoor organza genomen en heb maar een kleine 40 euro betaald

Groetjes
Serena



Stefanie
28-7-2012
 Meld misbruik22-6-2012 9:11:40

Leuke tip, bedankt!



Ine
4-8-2012
 Meld misbruik22-6-2012 10:15:17

De website is heel leuk he! Zelfs leuke stoffen met prenten op (nu niet nodig voor trouw maar misschien wel voor iets anders een keertje ...)!

Ik ga denk ik ook eens staaltjes bestellen!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...