Nu Online
Momenteel zijn er 191 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gastenboek Me to You

  21-6-2012 12:42:25
Hallo allemaal,
Zoals de titel al doet vermoeden ben ik op zoek naar het gastenboek van Me To You en nog een cake topper ook.
Zijn al in het Bruidsparadijs langs geweest en daar hadden ze het niet liggen.
Kent er iemand een winkel in de regio Noord-Antwerpen of misschien een website waar de leveringskosten niet tot de Euro 200 reiken?
Groetjes,
Kim

Kim
18-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1419


Sara
6-10-2012


joyce
26-10-2013
 Meld misbruik21-6-2012 13:06:59

mijn komt van expo denk dat je dat wel vindt in antwerpen fun heeft ze ook dacht ik
dreamland,online, fotokado,buzzy....




sophie
14-7-2012
 Meld misbruik21-6-2012 16:10:29

Je moet naar hulst gaan daar heb ik mijn gastenboek van me to you gekocht voor 19 euro. Daar in de free record shop. Ja klinkt raar maar die hebben daar een hele stand en voor die cake topper en eventueel ook gastenboek kan je de volgende link gebruiken:

http://www.metoyou.nl/?gclid=CIyjttrA37ACFcwNtAodMRilwQ wij hebben die van ons daar ook gekocht voor 19 euro. Ik zie die van ons er niet meer tussen staan maar al die beeldjes die bij de categorie 'Trouwen' staan kan je daar voor gebruiken. p.s wij hebben die 17 euro betaald en was binnen de week geleverd.


Groetjes Sophie



Els
8-9-2012
 Meld misbruik21-6-2012 16:43:53

Hey,
ik heb ook een gastenboek van me to you zien liggen hier in de bozzy winkel! Dus dat zal wel in heel België verkrijgbaar zijn dan zeker!

veel succes



sophie
14-7-2012
 Meld misbruik21-6-2012 17:31:13

Ja waarschijnlijk ook wel in die winkeltjes hihi, stom eigenlijk wel van me. Wij gaan altijd naar Hulst winkelen en daar hebben we die van ons gekocht dus denk ik daar automatisch meteen aan hihi.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...