Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

het weer word een ramp!!!

  21-6-2012 8:54:07
op onze schieting volgende week donderdag geven ze 19° uit maar met 70 % kans op regen!!!
op ons huwelijk zelf 27° met 90% kans op regen en donderen en bliksemen!!

ik ga al mijn kaarsjes aan steken en dringend aan schietgebedjes gebeuren!! ofte wel dat mijn oma hier boven zal zorgen dat het boven ons gemeentje droog blijft en overal waar we trekken met onze kar!!!

elsy
30-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1703


Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik21-6-2012 9:12:24

Heyla!

Dat kan allemaal heeeeeel goed meevallen zenne! Ik heb zelf mogen ondervinden dat de weersvoorspellers van ons land echt geen goede voorspellers zijn :D!

Op onze trouwdag vorig weekend voorspelden ze een 19° met 85 % kans regen en rukwinden tot 60km/h! Toen ik op 5u even wakker werd hoorde ik het inderdaad regenen en ik dacht: ...lap daar gaat mijn hoop. Maar toen ik een uurtje later de rolluiken naar omhoog deed was het helemaal droog...toen om 10u de suite bij ons thuis aankwam, kwam het zonnetje er door en die is niet meer weg geweest voor de rest van de dag. Wij hebben heel de dag dus PRACHTIG weer gehad, terwijl ze het zo slecht hadden voorspeld!

Dus dat kan allemaal nog goed komen! Ik heb ook het gevoel dat mijn mijn oma er toen voor heeft gezorgd dat voor ons alles droog bleef, want blijkbaar heeft het in het rest van het land wel grellig gedaan! Dus jouw oma zal dat zeker en vast ook voor jou doen!!

Lieve groetjes

Chantal



Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik21-6-2012 9:14:21

Zelfde ervaring hier, weet je het is gewoon wisselvallig en ze kunnen het weer zo ver voorlopig echt niet voorspellen, je gaat zien, morgen of misschien straks zelfs ziet het er alweer helemaal anders uit! Het wordt afwachten tot de moment zelf, en ik hoop dat je zo aangenaam verrast zal worden als wij de 2de juni! Ik duim alvast!



WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik21-6-2012 9:43:36

Het weer "kan" een ramp zijn... inderdaad, maar daaraan kun je uiteindelijk niet veel aan doen. Indien zo, draai de knop om en geniet gewoon van het gebeuren. Ik heb reeds verschillende huwelijken in het water zien vallen, maar dit valt uiteindelijk goed mee. Dit bepaal je uiteindelijk zelf. De meeste activiteiten spelen zich toch meestal binnen af, kan zelf bij de fotoshoot.
grtz www.discovideo.be



jill
30-6-2012
 Meld misbruik21-6-2012 10:25:33

Wij trouwen ook 30/06, gisteren was ik op 2 verschillende webistes aan het kijken en bij het 1 was het 19graden en 50% kans op regen. en bij het ander 19 graden en 9% kans op regen. Dus ik wacht nog even af om mij zorgen beginnen te maken. Meestal kunnen ze het pas een paar dagen op voorhand goed zeggen wat het weer wordt. Gewoon met zen allen duimen op een mooie dag. Is dat niet het geval.. dan zal ik er nog een topdag van maken!!!



Eline
7-7-2012
 Meld misbruik21-6-2012 11:21:01

Dat kunnen ze nu nog helemaal niet zeggen.... Pas vanaf vier dagen op voorhand beginnen de voorspellingen een béétje betrouwbaar te worden. Maar ik ga vanaf volgende week ook de sites in de gaten houden hoor ;-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...