Nu Online
Momenteel zijn er 46 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Thema's tafels

  20-6-2012 21:18:20
Hallo,

Ik heb een vraagje voor degene die als thema voor de tafels snoep nemen? Hoe benoemen jullie de tafels dan? En welke naam krijgt de eretafel?

Alle andere ideeën ivm thema's tafels zijn ook welkom, want heb geen idee hoe de tafels te benoemen.

Alvast dikke merci voor de reacties.

stephanie
29-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1237


cindy
1-9-2012
 Meld misbruik20-6-2012 21:25:13

hallo stefanie
wij gaan ze de marskes,de neuzekes,de spekjes,de smarties.... en voor de eretafel de harten lollies
groetjes



Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik20-6-2012 23:42:46

Hey Stefanie,

Wij hadden ook snoep, maar we hebben onze tafels niet echt namen gegeven... Bij't binnenkomen kregen alle genodigden een afbeelding van de snoepjes van hun respectievelijke tafel... Dit waren zeer herkenbare snoepjes, zoals banaantjes, kikkers, chocotoffs,... Op elke broodbordje stond dan een klein zakje met daarin dezelfde snoepjes als op hun kaartje (dit zakje werd eveneens gebruikt om de naamkaartjes aan te hangen voor de tafelverdeling), en zo konden de genodigden dus makkelijk hun tafel terugvinden zonder dat er een naamafroeping moest gedaan worden!
Moest't je interesseren, 'k denk dat'k de afbeeldingen die we gebruikt heb nog wel kan terugvinden, dan stuur'k die eventjes door ;)
Groetjes,
Veerle



Kimberly
8-9-2012
 Meld misbruik21-6-2012 16:15:05

hey veerle,

ik heb een vraagje, zou je mij die afbeeldingen ook eens kunnen doorsturen?
ik zit dus met hetzelfde probleem als stefanie,
en wil wat ideeën opdoen, en jouw idee lijkt me wel wat,

men mailadres is, kimberlyvanhecke20@hotmail.com

groetjes en al bedankt



stephanie
29-6-2012
 Meld misbruik21-6-2012 20:47:31

Hey Veerle,

Das wel leuk!!!!

Zou je mij deze eens kunnen doormailen? Stephanie_y_@hotmail.com

mercikes!!



mieke
13-7-2013
 Meld misbruik21-6-2012 22:04:00

hey veerle,
zou je het mij ook eens willen doorsturen, zou nl ook met snoep werken
mieke2007@hotmail.com
dank u
groetjes mieke



Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik22-6-2012 9:53:40

Girls,

You've got mail! ;)
Groetjes,
Veerle



Elke
24-8-2012
 Meld misbruik8-7-2012 21:33:52

Hallo Veerle,

wij vinden jullie concept geweldig!
Zou je mij deze even kunnen doormailen.
Ellemie85@hotmail.com
Alvast bedankt !
Groetjes Elke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...