Nu Online
Momenteel zijn er 170 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Amai amai- nog 100 dagen en dan staat er een boel te gebeuren...

  20-6-2012 15:34:52
Jeetje, ik kreeg daarnet even de kriebels!
Goeie kriebels wel, van blijde verwachting, want ik zie hier dat het nog maar 100 dagen is tot onze grote dag!!
En als ik mijn medebruidjes hier mag geloven gaat het aftellen vanaf nu supersnel... :-)

Ik word al helemaal zenuwachtig als ik denk aan eind september, want dan kan ik niet alleen mijn verloofde eindelijk officieel mijn echtgenoot noemen, er staan ons ook nog andere avonturen te wachten: twee dagen na ons huwelijk maken we namelijk de grote oversteek en gaan we samen voor een jaar naar Washington... Jaja, Amerikaaaa!

Mijn verloofde heeft daar werk gevonden, en ik heb dat van mij hier na veel nadenken opgegeven om mee te kunnen gaan. Ik zag het echt niet zitten, dat kunnen jullie je wel voorstellen, om net getrouwd te zijn en hem zomaar op de vlieger te zetten met een luchtige 'tot volgend jaar'...
Ben echt blij dat we dit samen kunnen doen, maar het brengt wel wat spanning met zich mee: zal ik daar een nieuwe job vinden? Zal ons appartement meevallen? Hoe ga ik dat allemaal nog regelen naar de organisatie voor onze trouw?

Voor ons zal het getrouwde leven dus meteen straf ingezet worden: puur op elkaar aangewezen, geen andere familie of vrienden in de buurt, enkel wij tweetjes. Romantisch, dat wel :-)

Enfin, ik wou dit even delen :-))

Fijne dag nog lieverds!


Elisabeth
29-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1596


Jessica

 Meld misbruik20-6-2012 15:44:33

Wow, wat een prachtige vooruitzichten! Geniet van elk moment!




Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik20-6-2012 16:18:53

Ik kreeg kippenvel bij het lezen van je berichtje. Wat een leuk avontuur om jullie pasgetrouwd leven mee te beginnen.Ik weet uit ervaring dat vertrekken naar Amerika niet goed doet voor een relatie! Dat geeft wel extra kriebeltjes, jullie tellen niet alleen af naar de grote dag maar ook naar het groot avontuur. Geweldig!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik20-6-2012 17:01:15

Dubbel spannend!
Die 100 dagen is echt een mijlpaal....wij zitten intussen aan 78...:-) het gaat vooruit zene!
Eens de zomer voorbij, begint het voor jullie ook echt te korten...en dan is het bij ons bijna zo ver!
En super spannend...:-) het zal zeker een avontuur zijn voor jullie 2!!
Mijn schoonzus en -broer hebben ook een jaar in India gezeten...dat is voor de achterblijvende familie zeker aanpassen, maar een jaar is ook snel voorbij!
Dus...geniet er ten volle van met jullie 2!!

groetjes en succes met alle voorbereidingen voor die 2 grote stappen in jullie leven!

Sandra



Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik20-6-2012 17:15:03

Hey Elisabeth,

Amai, dat zijn pas plannen! Hopelijk weegt de "stress" van het Amerika avontuur niet te zwaar op de "stress" van de huwelijksvoorbereidingen!
Mijn echtgenoot is ook in de laatste maanden van de voorbereiding heel veel bezig geweest met zijn nieuwe job. Beslissing viel een week voor het huwelijk. Toen hebben we heel even moeten zeggen "en nu, enkel en alleen ons huwelijk. De rest kan wachten". Ik raad je dat ook echt aan van de twee zaken trachten te scheiden en wat nu kan geregeld worden, zeker te regelen. Zo zal je ten volle van je grote dag kunnen genieten, vlak voor die andere grote dag.

Ik wens jullie allebei alvast heel veel succes toe!



Eline
7-7-2012
 Meld misbruik20-6-2012 19:02:18

Wat heerlijk! Wij vertrekken twee dagen na de trouw ook naar Amerika, maar voor een 'gewone' reis. Lijkt me zalig om daar een tijdje te kunnen wonen. Veel geluk daar!



Kristien
1-9-2012
 Meld misbruik20-6-2012 19:25:56

Fantastisch! Een jaar lijkt lang, maar gaat super snel voorbij! En een goede vriendin van mij ging ook een jaar naar Australië en woont er ondertussen! Dus wie weet bevalt het jullie zo hard dat jullie daar blijven :-)

Maar ik begrijp uw bezorgdheden ook wel, het is allemaal nieuw, spannend, maar sowieso een uitdaging tot en met!
Geniet ervan!
Groetjes



Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik21-6-2012 14:28:42

@ Alessia: inderdaad, ik zag het echt niet zitten om hier alleen achter te blijven, je begrijpt me :-) maar een avontuur is het wel!
@ Sandra: Ja, de achterblijvende familie zal ons ook wel missen... en wij hen! Mijns choonzus heeft onlangs aangekondigd dat ze voor de eerste keer mama wordt - in november, net als wij daar dus in Amerika zitten... Mijn verloofde mag wel peter zijn, vindt hij keileuk, maar dubbel zo jammer natuurlijk dat we er niet bij zijn als het kindje wordt geboren... Maar met Kerstmis komen we zeker terug en dat zal er wel snel zijn!
@Patricia: Ik kan de zaken meestal nog scheiden, maar soms wordt het inderdaad wel wat veel samen - ik kan me voorstellen dat jullie ook even 'halt' moesten roepen in zo'n situatie! Maar eigenlijk zijn het allemaal leuke, spannende momenten hé, dus we genieten er wel van :-)
@Eline: Tof! Waar gaan jullie heen?
@Kristien: Ja, veel mensen denken dat we niet meer terug naar België gaan komen :-) Ach ja, we zien wel, voor mij is het niet zo makkelijk om daar een job te vinden, dus het één achter het ander hé, zoals ze zeggen :-) Maar genieten gaan we doen!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik21-6-2012 15:11:03

Oh...je komt met kerst al eens naar huis...dat is goed hoor voor de achterblijvers ;-) dan hebben ze zo een beetje een 'gewenningsperiode'...mijn schoonzus heeft het ook zo gedaan - na 6 weken waren ze al terug 2 weken thuis...dan een 4-tal maanden India en terug 2 weken thuis...
En er is natuurlijk skype é ;-) je kan gratis bellen...leuk toch!

Komt helemaal goed!! En geniet er van...:-)

groetjes!



Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik21-6-2012 17:44:15

@Sandra: mercikes voor het hart onder de riem :-))



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik22-6-2012 16:37:20

graag gedaan ;-) daar zijn de brides to be voor hier é ;-)!!

groetjes!



kim
7-7-2012
 Meld misbruik25-7-2012 21:01:03

Wow, suuuper ! Een jaar Amerika, zie maar dat je nog terug naar Belgie wilt komen! :D
Wij zijn ook verkocht geraakt aan Amerika, door 1 simpel reisje van 9 dagen naar daar :) Zou elk jaar opnieuw willen gaan!

Geniet nog van de voorbereidingen en daarna is het vollop genieten van jullie getrouwd reisavontuurtje :)

Binnen een jaar wil ik een verslagje lezen hoor :D

groetjes.



Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik25-7-2012 21:29:08

Ik ga jullie sowieso op de hoogte houden van mijn overzeese avonturen! Als de trouwvoorbereidingen en mijn werk wegvallen zal ik blij zijn dat ik nog af en toe kan terugvallen op dit forum :-) Waar zijn jullie naartoe geweest in US? Altijd welkom hè, als je toevallig passeert :-) Wij zijn vorig jaar al eens een tiental dagen naar Washington en NY op reis gegaan, is echt ongelofelijk hè? Ben wel blij dat ik de stad al eens gezien heb waar we een jaartje zullen doorbrengen, zo kan ik me toch al een klein beetje een beeld vormen... Hoe gaat het met jullie? Al meer dan twee weken getrouwd seg, leuke wittebroodsweken gehad? ;-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...