Nu Online
Momenteel zijn er 212 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

armband?

  20-6-2012 12:10:19
Hallo allemaal, doen jullie een armbandje aan bij jullie trouwjurk. Ik heb een strapless jurk en draag al oorbellen en een ketting van Swarovski (http://www.swarovski.com/Web_US/en/1126762/product/Mila_Set.html?CatalogCategoryName=0110). Ik denk niet dat een armband nog nodig is? Of toch? Misschien anders wat kale armen? Maar ik wil het ook niet overdrijven.

Wat doen jullie?

Bianca
7-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 15 | Gelezen: 1313


Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik20-6-2012 12:25:37

Hey, ik ga draag wel een armband... Ik heb deze gekozen maar dan wel van een ander merk: http://www.trendjuwelier.nl/ti-sento-2676zi.htm ikzelf heb geen ketting, maar ik vind dat bij jou een armband zeker kan maar niet absoluut nodig is.



Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik20-6-2012 12:31:45

Ik heb al meermaals gehoord dat het altijd een goed idee is om een armband aan te doen omdat je armen en handen toch wel veel in beeld komen op de foto's, en dan staat het altijd mooier als er iets van 'versiering' is ipv gewoon blote huid. En het wordt wel vaker alledrie (oorringen, halsketting, armband) gedragen, dus ik zou er alleszins niet mee inzitten dat het teveel zal zijn - je juwelen lijken me niet overdadig, dus een fijn armbandje zou wel mooi zijn.



Veronique
24-8-2012
 Meld misbruik20-6-2012 12:34:11

Hey, ik draag ook een armbandje, een beetje in de zelfde stijl als Alessia. Heb ook ketting, kleine oorringetjes en een tiara. Blijven jullie trouwens je verlovingsring dragen die dag? Ik weet niet wat ik hiermee moet doen...



Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik20-6-2012 12:36:28

@Veronique, ik zou me mijn trouwdag niet kunnen voorstellen zonder de mooiste ring waar het allemaal mee begon. Het is nu echt een deel van mij geworden en ik draag die dus echt altijd! Dus ook op mijn trouw, de trouwring komt dan aan de linkerkant bij mij...



madelon
13-7-2012
 Meld misbruik20-6-2012 12:38:10

Ik heb een armbandje en oorringetjes. Ik draag geen ketting omdat dit iets te veel zou zijn bij het kleedje. Ik houd mijn verlovingsring ook gewoon aan



Ann
28-9-2012
 Meld misbruik20-6-2012 12:39:43

Ik ga ketting, armband en verlovingsring dragen! :-D Mijn ketting en armband gaan waarschijnlijk zelf gemakt zijn door een vriendin in de kleuren van het kleed, turquoise en zwart



Silke
6-10-2012
 Meld misbruik20-6-2012 12:49:10

Ik heb oorspronkelijk een setje gekocht van oorringen, armband en ketting.
Wel allemaal fijn, dus geen grote bombastische dingen.
Maar nu heb ik ook bolerojasje bij mijn kleedje (waar er al halter aan is) gekocht en nu twijfel ik wel over mijn ketting.
Ik heb ook een fijne haarband met een paar steentjes op in mijn haar dus... ik zal kijken of het niet teveel is en rond mijn nek. Indien nodig, doe ik het dus gewoon niet aan. Maar een armbandje, waarom niet? Dit is op een "geheel" andere plaats op het lichaam waardoor het niet zo opvalt, maar toch dat tikkeltje extra heeft, zeker bij idd de foto's.
Mijn verlovingsring hou ik zeker aan!
Hij was te duur en te mooi om niet meer aan te doen!
Links komt trouwens mijn trouwring, rechts blijft mijn verlovingsring.
Ik draag mijn ringen (zelfs mijn trouwring) gewoon aan mijn middenvinger.
Ringen staan bij mij niet zo mooi aan mijn ringvinger en ik heb nog nooit een ring aan mijn ringvinger aan gehad omdat ik altijd geirritieerd ben, het zit gewoon nooit goed (gelijk welke ring) aan mijn ringvinger. Mijn verlovingsring was eerst op maat van mijn ringvinger en na enkele dagen laten vergroten tot op maat van mijn middenvinger. Dus heb ik van eerste keer mijn trouwring laten maken op maat van mijn middenvinger. Mss zullen mensen wel eens raar kijken, maar het zal tenminste mooi zijn en goed zitten! Je draagt hem tenslotte voor de rest van je dagen éh! :-)
Ik wil eigenlijk gewoon maar zeggen: Doe gewoon waar jezelf goed bij voelt! Een armbandje mag en kan, maar moet niet.



Veronique
24-8-2012
 Meld misbruik20-6-2012 12:53:08

Ok super. Ja ik draag mijn verlovingsring ook steeds, dus ik zou me 'naakt' voelen zonder die ring... maar voor alle zekerheid wou ik toch nog even polsen :-)



Sara
6-10-2012
 Meld misbruik20-6-2012 12:56:15

ik heb ook een ketting van swarovski ( merry set) en ik ga er waarschijnlijk ook een armband bij dragen. eentje met sterretjes ook. Of ik effectief alles ga dragen ga ik beslissen op het moment zelf.



sara
2-3-2013
 Meld misbruik20-6-2012 14:24:14

Ik heb geen verlovingsring maar een hangertje (Had tegen mijn vriend gezegd dat het origineler moest zijn dan een ring) Dat ik ook op de trouw ga dragen. Ik draag het momenteel eigenlijk altijd.

Verder heb ik een ring van toen we 3 jaar samenwaren, een heel eenvoudige, maar die doe ik dus echt nooit nooit uit, dus ik denk op de trouw ook niet, alhoewel ik nog twijfel omdat het de aandacht van de echte ring zo afleid en het is ook niet dat het een verlovingsring is of er zo uitziet, maar vind het moeilijk om hem uit te laten.

ik heb ook een fijn zilveren armbandje dat ik ga dragen, ook door mijn vriend gekocht, de eerste keer dat hij lang in het buitenland was zonder mij.

Oorringen draag ik zeker ook maar welke weet ik nog niet. Heb ook een paar van mijn vriend gekregen die perfect zouden passen, maar als ik mooie vind koop ik misschien nog andere.

Maar ja Bianca, een armbandje vind ik in jouw geval zeker kunnen.



Hilde
7-9-2012
 Meld misbruik20-6-2012 16:23:21

Ik heb een ketting, armband en oorbellen en draag ook een halter en bolero. :)

Mijn verlovingsring draag ik aan mijn linkermiddelvinger en mijn trouwring komt aan de linker ringvinger. Nu ga ik tegen onze trouw mijn verlovingsring rechts dragen. Ik moet wel zien dat mijn vinger waar ik nu de ring draag, mooi gaat bij bruinen want er staat een witte ring in. Zou geen schoon zicht zijn tegen onze trouw hé :)



Anne
7-7-2012
 Meld misbruik20-6-2012 16:44:31

ik heb een ketting oorbeelen (wel kleintjes) en een armband - allemaal van eenzelfde collectie. Ik dacht ook eerst dat het te was - maar op het kleed was het perfect!



stephanie
13-7-2012
 Meld misbruik20-6-2012 19:38:21

armband, ketting + oorringen zijn het bij mij. de verlovingsring gaat uit want er zit een tattoo onder die we samen hebben laten zetten en we zouden graag foto's hebben van onze handen met trouwringen en onze tattoo's.



heidi

 Meld misbruik21-6-2012 16:37:25

toen ik huwde droeg ik een tiara (was mijn verlovingsgeschenk, eentje van swarovski), droeg ik er de bijpassende ketting, oorbelletjes en armband bij... he geheel was mooi en zonder armbandje had hett maar kaal geweest...



Elke
13-7-2012
 Meld misbruik21-6-2012 22:30:57

Ik draag ook een armband (en ketting en oorbellen). Alles is apart gekocht (ketting hoorde bij het kleed), maar past toch mooi samen. Ze hebben ook een speciale betekenis: de oorbellen kreeg ik cadeau van mijn ouders op Kerstmis en de armband op mijn verjaardag.
Ik heb twee verlovingsringen: een die ik tijdens het aanzoek kreeg, die mijn vriend "vlug" in Barcelona heeft gekocht (met een paars diamantje in) en een die we achteraf samen gekocht hebben omdat die meer een typische verlovingsring was. Ik draag de eerste aan mijn rechterringvinger en de tweede aan mijn linkerringvinger. Mijn trouwring komt aan mijn linkervinger en ik zal maar één verlovingsring aan mijn rechtervinger dragen. Ik weet alleen nog niet dewelke.

Maar dus: zeker een armband dragen, want zelfs ik draag er een en ik heb een heel bombastisch kleed.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...