Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wie betaalt kleding bruidskindjes?

  29-8-2006 16:02:08
Een vraagje, betalen jullie zelf de kleding van de bruidskindjes, of betalen hun ouders dit doorgaans? En de kledij van de suite? Wij zouden voor de mannen waarschijnlijk jacquets huren.

Groetjes,

Wendy
5/5/07

Wendy
5-5-2007
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 2311


Sabrina
20-9-2006
 Meld misbruik29-8-2006 16:31:46

De kleding van de kindjes en de suite (huurkledij voor de mannen) werden door onze ouders betaald. Maar ik denk dat het van iedereen kan verschillen, dat zijn afspraken die gemaakt moeten worden é.

Groetjes
Sabrina
12.08.05



Vanessa
9-9-2006
 Meld misbruik29-8-2006 18:05:09

ik heb al bruid de kledij van de kindjes betaald, hoewel de ouders dat niet wilden, maar het was iets speciefieks dat ze daarna misschien niet vaak meer zullen dragen, vandaar, het was rond de 70 euro voor de 3 kindjes, wat goed meevalt.
Suite betaalde zelf zijn kledij
groetjes
V
09/09/06



davine
31-3-2006
 Meld misbruik29-8-2006 18:12:12

Ik heb een deel betaald in de kledij van de bruidkindjes. De suite betaalde zelf zijn kledij.

groetjes
Davine



soetje
16-9-2006
 Meld misbruik29-8-2006 19:09:34

hey

Wij hebben de bruidskindjes betaald (ook al omdat het échte specifieke kleertjes zijn) en de kostuums van de heren- suite ook, omdat wij hen eigenlijk "verplichten" om die te dragen xxx



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik29-8-2006 19:43:40

Hey

Wij hebben dat zelf betaald. En van de suite vind ik persoonlijk dat als het koppel iets oplegt van kledij dat ze dat ook moeten betalen of tenminste delen in de kosten. Wij laten onze suite vrij, maar vragen gewoon om een kostuum te dragen, liefst zwart of anders een andere donkere kleur. Ik wil de mensen niet nodeloost op kosten jagen.

Groetjes

Vicky
09.09.06



Vie

 Meld misbruik30-8-2006 10:37:40

Ikzelf ben als kind 3x bruidsmeisje geweest.
De trouwerd hadden geen specifieke wensen voor de kledij "als't maar mooi was".
Mijn ouders hebben dit toen telkens zelf betaald, het was erg mooi maar het lukte ook prefect om achteraf nogvte dragen.
Toevallig ga ik nu vanmiddag op vraag van mijn tante mee met mijn neefje(=bruidsjongetje) achter zijn kleren. Ik heb ook geen specifieke wensen..."als't maar mooi is". Dus mijn tante betaalt zijn kleren.
Ook voor de suite hebben wij niks opgelegd, dus ieder betaal wat hij draagt.
Een tijdje geleden was een vriedin van mij bruidsmeisje (er waren volwassen bruidsmeisjes). Alle bruidmeisjes moesten een bepaal kleur dragen (en dan nog een kleur wat bijna geeneen van hen graag zag). Ze had gehoopt dat de trouwers dat dan toch zouden (deel?)terugbetalen. Maar daar werd met geen woord over gesproken, dus ze heeft alles zelf betaald.
Wat je ook doet, ik zou zeggen bespreek het eens, zo kun je heel wat problemen vermijden.



Marjolijn
9-9-2006
 Meld misbruik30-8-2006 12:12:07

Wij hebben de kleren van ons bruidskindje betaald ondanks dat de ouders dit wilden betalen. We hebben dan een compromis gesloten en zij hebben de schoenen gedeeltelijk betaald.

Alles kan achteraf wel nog gedragen worden maar wij hebben de kleren gekozen en wij wilden dit betalen.

Wat betreft de suite hadden wij geen voorkeuren. Iedereen heeft dat dus zelf betaald maar ze hebben allemaal iets gekocht wat achteraf ook nog gewoon gedragen kan worden.

groetjes,

marjolijn



marijke
20-7-2007
 Meld misbruik30-8-2006 12:23:47

Ik wil ook graag bruidskindjes, maar ik wil mezelf niet onnodig in kosten jagen door dure kleren te kopen voor de kinderen. Van mij mogen ze zelf kiezen wat ze dragen.
Ik denk dat het belangrijk is dat je met de ouders van de bruidskinderen op voorhand goed afspreekt wat ze moeten dragen en wie de kleren betaalt. Misschien allebei de helft?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...