Nu Online
Momenteel zijn er 205 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Barrier/Bart Claes

  18-6-2012 17:50:39
Hoi allemaal

Ik was stilletjes aan overtuigd aan het geraken dat de Barrier in Houthalen een ideale locatie was.
Door te snuisteren op het forum vond ik echter veel negatieve opmerkingen.
Omdat deze van relatief lang geleden zijn, vroeg ik mij af of er iemand recent nog ervaringen gehad heeft met deze zaal en cateraar (Bart Claes)

Dank u!

Eva
4-11-2013
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1435


Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik18-6-2012 18:01:05

JA en deze was super!!! Wij waren dus vorige jaar in juli uitgenodigd voor een trouw in de Barrier. Ze hadden ervoor gekozen de ceremonie op het domein te doen (prachtig!!!). De receptie was werkelijk super! Niets aan te merken en een heel mooie locatie/tuin! We hadden voor de receptie begon (na het begroeten van het bruidspaar) de nr. van de tafel gekregen. Die riepen ze op het einde van de receptie een voor een op. Prachtige zaal en een heel mooie openhaard! We waren allemaal echt heel enthousiast. Toen kwam het eten (voorgerecht, buffet en dessertenbuffet). Nog nooit, maar echt nog nooit, heb ik zo goed en zo lekker gegeten! Het was echt subliem, ongelooflijk. We praten er na een jaar nog steeds over hoe goed en lekker het eten wel niet was. De bedieng was ook heel erg goed (waren allemaal jonge gasten precies) en er was steeds voldoende water en wijnen. We kwamen niets te kort! Ze hadden een 160 avondgasten en de dansvloer was echt wel groot genoeg (pluspunt!). Tot de vroege uurtjes is het feest doorgegaan waarna het koppel daarzelf heeft overnacht. Ohjah, de buffetruimte is ook heel erg leuk en de toiletten zijn allemaal heel erg proper! Ik hoop dat je hier iets aan hebt, maar het was alvast een schitterend feest op een geweldige locatie met superlekker eten en een vlotte bediening! Ik zou ervoor gaan als ik jullie was! Groetjes...



B.

 Meld misbruik18-6-2012 20:14:43

procedures lopen nog steeds binnen 3 dagen start het in beroep gaan van Bart Claes tegen het vonnis (en de verwerping) van het reorganisatieplan dat neergelegd was.



Paraplu

 Meld misbruik25-6-2012 10:35:11

De Barrier is nog niet zo lang van Bart Claes, ervoor waren er veel problemen maar sinds hij die zaal onder zijn hoede heeft is dat naar verluidt sterk verbeterd. Heb er ook nog geen klachten over gehoord. Het personeel dat er verantwoordelijk is, is zeer goed.



Veronique
20-4-2013
 Meld misbruik5-8-2012 14:47:24

Wij zijn een jaar of zes geleden daar naar een trouwfeest geweest en het was niet denderend (behalve de lokatie uiteraard) Het eten was wel lekker maar gewoon niet voldoende, bijvoorbeeld de chocomousse was op voor de helft van de tafels naar het dessertenbuffet geweest was. Ik hoor ook wel dat het veel en veel beter is sinds het is overgenomen door Bart Claes, dus ik zou me zeker geen zorgen maken, de slechte kritieken zullen echt wel zijn van voor de overname. Geniet er maar van!



Katia
22-6-2013
 Meld misbruik19-8-2012 16:28:30

Bart Claes is inderdaad een cateraar dat staat voor kwaliteit. We gaan met hen in zee in Hof te Steen. Hebben onderussen al een infoavond achter de rus, waar we de menus konden testen, en alles was tot in de puntje verzorgd en ronduit HEERLIJK. Zondag gingen we ook naar de brunch in Hof ten Steen, en het was AF (als ik dat op mijn huwelijk krijg, dan ben ik super blij!).

Enig nadeeltje zijn die rechtzaken en dat dreigend faillissement... ik maak me toch wat zorgen... even bang afwachten dus!



Amy
28-6-2014
 Meld misbruik23-8-2012 23:00:10

ppfpfff dit was dus onze droomlocatie ook! zelf ons feest al besproken daar...

ik weet gewoon niet meer wat doen???!!! het erop riskeren dat het in orde komt, of met spoed op zoek naar een andere locatie?
maar hier in de buurt is zoooo weinig denderends :-(



Katia
22-6-2013
 Meld misbruik24-8-2012 8:57:14

Vanwaar ben je Amy?

Probleem is inderdaad dat Bart Claes cateraar is van verschillende toffe locaties richting Limburg (C-mine, De Barrier,...). Maar ik zou zeggen, misschien even wachten?? Als het jouw droomlocatie is tenminste. Wat dat kan toch geen maanden zonder eigenaar blijven? Daar komt zowieso toch kandidaat kopers op af niet?



Amy
28-6-2014
 Meld misbruik24-8-2012 9:29:25

Wij zijn van Peer.

Ik wil idd wel even wachten, maar als je hoort hoe snel dat de feestzalen al vastliggen voor volgend jaar...
en ik ben zo'n truttemie die een 'speciale' datum wilt om te trouwen en niet zo maar een random day ;-)
x



jorun

 Meld misbruik12-9-2012 21:31:53

Lieve Katia en Amy,


ik ben collectief ontslaan geweest samen met mijn man eind vorige maand . Ik was de sales en projectverantwoordelijke bij Bart Claes voor de Beekhoeve en Hof ten Steen.
Er is nu al veel meer nieuws bekend en alle feesten kunnen zeker doorgaan. Hopelijk kunnen jullie ten minste met een gerust hart verder jullie huwelijk plannen.

Jorun Dirix




Amy
28-6-2014
 Meld misbruik13-9-2012 9:28:52

Dat is toch niet wat ze bij BC zelf zeggen, ze mogen geen enkel feest aannemen voor 2013, de feesten die reeds 'betaald' of waar voorschot voor is gegeven, daar mogen ze oplossingen voor uitwerken, maar helaas voor ons is er geen verbetering.

Barrier is in vereffening en kan nog tot zes maanden duren vooraleer via de rechter daar een verkoopsovereenkomst is en of het dan al niet gekocht wordt en feesten gedaan worden.

Dit hebben wij gisteren nog vernomen via Brixe en het evenementenbureau waar BC nu bij begint te werken.



jorun

 Meld misbruik13-9-2012 23:59:02

Beste Amy,


dat wist ik niet.
Sorry dat ik je valse hoop heb gegeven.



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info