Nu Online
Momenteel zijn er 225 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wanneer beginnen aan misboekje?

29-8-2006 14:09:06
Hallo allemaal, hoe lang duurt het om een misboekje ineen te steken? (zoeken van gepast teksten, lay-out, zelf kopiëren..). Hoe lang op voorhand beginnen jullie hieraan? Hoeveel boekjes voorzien jullie in de kerk?
Alvast bedankt!
Groetjes,
Wendy
5/5/07

Wendy
5-5-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 365

Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik29-8-2006 14:23:28

Hallo Wendy,

Ik zou zeggen...begin op tijd!
Ik ben nu op het laatste moment mijn boekjes door een drukker af laten printen omdat het ons zelf niet mooi genoeg lukt !!
Dus een beetje stress...morgen zijn ze klaar en vrijdag trouwen we.
Tekst en lay-out zoeken hadden wij snel gedaan maar dat ligt er maar aan wat je wilt.
Ik zou zeggen, maak eens een proefje en druk dat dan eens af dan zie je pas hoe je het vindt.

Succes !

Groetjes Mireille
01-09-2006 = nog 3 daagjes....

Sabrina
20-9-2006
 Meld misbruik29-8-2006 16:39:26

Hey Wendy,

ik zou ook zeggen : begin op tijd. Het zoeken naar passende teksten heeft bij ons lang geduurd, omdat ik niet zomaar teksten van iemand anders wou overnemen. Ik wilde echt mooie teksten, die ook echt iets betekenden en die niet in elke huwelijksmis voorkomen. De gepaste liedjes zoeken vond ik dan ook nog heel moeilijk...mooie liefdesliedjes genoeg, maar als je naar de tekst luistert, dan is het niet altijd even positief. Dus daar heb ik ook wel heel wat tijd aan besteed. En als het af is, moet je je daar ook geen zorgen meer in maken é. De lay-out, het drukken en nieten neemt meestal ook nog meer tijd in beslag dan gedacht. Wij hadden rond de 100 boekjes, maar dat hangt natuurlijk af van hoeveel volk je verwacht...

Geniet nog van je voorbereidingen,
Sabrina
12.08.05

soetje
16-9-2006
 Meld misbruik29-8-2006 19:07:31

hoi,

Dit is een van de eerste dingen waar we mee begonnen zijn. Af is af zeg ik dan. Er is redelijk wat tijd in gekropen. Tegendat de priester dan nog eens alles heeft overlopen en je dan kan afdrukken ben je toch wel even bezig hoor xxx

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik29-8-2006 19:40:24

Hey

Het misboekje... Dat nam meer tijd in beslag dan ik had gedacht. Ik ben meteen na onze verloving (mei 2005) teksten beginnen te verzamelen. In oktober 2005 ben ik die dan beginnen lezen en selecteren. Mijn misboekje was af (de teksten) in januari, maar dan nog de lay-out, dat was tegen maart klaar. En dan kopieren en in elkaar steken, tegen mei waren ze klaar. Ik haed echt niet verwacht om er zo lang me bezig te zijn.

Dus zoals al gezegd: begin op tijd, wat al klaar is is al klaar. Ik ben heel blij dat ik nu niet meer moet inzitten met mijn misboekjes, die liggen klaar en ik kan mij concentreren op andere dingen.

Groetjes

Vicky
09.09.06

Liesbeth
15-7-2006
 Meld misbruik30-8-2006 8:58:47

Hallo!
Je bent inderdaad wel een tijdje bezig aan je boekje, maar als je er echt tijd voor maakt, dus bijvoorbeeld een week of 2 echt alleen maar aan dat boekje werkt, lukt het wel hoor. Wij hadden er een 120-tal gemaakt, en er waren er nog te weinig, dus hangt er echt van af hoe veel volk je verwacht...
Succes!

Groetjes, Liesbeth 15/07/06

Nathalie
8-9-2006
 Meld misbruik30-8-2006 14:23:23

Ik ben ook al redelijk vroeg begonnen met zoeken naar mooie teksten op internet, en die heb ik allemaal opgeslagen. Ongeveer 3maanden voor ons huwelijk zijn we naar de pastoor gegaan en daar hebben we ook een voorbeeldboekje met allerlei teksten meegekregen en een 'lege mis' zeg maar, met alle verplichte onderdelen erbij ingevuld, daar hoefden dan alleen nog onze teksten bij. Het misboekje zelf heb ik ongeveer 1 maand geleden echt helemaal gemaakt en nu zijn ze klaar van de drukker. Wij hebben er 80 in totaal.

Groetjes
Nathalie
08-09-06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...