Nu Online
Momenteel zijn er 215 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Had een vrijgezelle om nooit meer te vergeten!!!

  17-6-2012 22:49:50
Lieve bruidjes,

Allereerst, al wie hier zelf zegt nooit een vrijgezelle te willen, laat die gedachte maar al varen en geniet van je dagje als ze er eentje voor jou organiseren! Wat ben ik blij dat ik een vrijgezelledagje had ondanks dat ik er absoluut geen wou.

Ik wist alleen dat ik 's morgens om 10u bij mijn moeder thuis moest zijn en dat ik iets gemakkelijk voor overdag moest aanhebben en iets anders meenemen voor 's avonds. Daar aangekomen stonden mijn schoonzusjes en twee nichten al te wachten. Iets later kwam mijn oudste nicht en haar vriendin (zijn koppel) ook aan met een pakketje voor mij.

Ze hadden een superleuke T-shirt gemaakt met vooraan: TE LAAT ONS ELINE IS VAN 'T STRAAT en achteraan PECH DEN DAVY IS ER AL MEE WEG op met onderaan foto van Davy met een bodybuilderslichaam onder alsook ons beagletje. Echt geweldig gemaakt. Ik moest ook een klakje opzetten met een rood kruis op (ik ben namelijk verpleegster). Mijn moeder had een luchpakketje gemaakt voor mij en al de andere stonden er ook met een rugzak.

We zijn met ons 6en vertrokken, ik wist nog steeds niet naar waar. Uiteindelijk kwamen we op de snelweg de bordjes Bobbejaanland tegen. Ik was toen echt zooooo blij. Een dagje Bobbejaanland met de allerliefste mensen die ik ken!!!! Echt zalig, pretparken is nu echt iets wat ik graag doe!!!! We hebben ons rotgeamuseerd. Gelachen, gezwansd, anekdotes van vroeger bovenhalen. Ik begin al terug te lachen als ik er aan denk. Iedereen reageerd ook leuk om men T-shirt.

Rond 18u waren we terug in Brasschaat, snel douchke genomen want we moesten tegen 18u30 ergens zijn. Ondertussen was een vriendin uit Heist-op-den-Berg aangekomen en was mijn vader mijn meter/getuige en nog een tante gaan ophalen. Mijn vader en broer brachten ons naar 't stad. Mijn 3schoonzussen en schoonmoeder waren op ons aan het wachten in 't stad. We zijn met 12 gaan eten in Da Giovannis, want daar eet ik heel graag. De bediening liep er volledig mis want ze hadden te weinig personeel voor het aantal gasten. Drinken dat pas na de pizza's gebracht wordt enzo, maar dat kon de pret niet drukken. Nadien nog op een terras aan een cafe in de Hoogstraat iets gaan drinken. Uiteindelijk zijn mijn meter en 2 nichten naar huis gegaan, de volgende dag hadden zij marktdag. Met de rest van de groep zijn we te voet naar de Sinksefoot doorgegaan. Nog een paar vrijgezellegroepjes tegengekomen. Hierbij hebben we onderandere condooms moeten opblazen en bij wie hem eerst sprong die kreeg iets. Mijne ontplofte het eerst en kreeg een kriekbiertje. Op de Sinksefoor gezellig rondgelopen, smoutebolleke gegeten, gieren en brullen in een paar attracties (lekker overkop gaan!)

Uiteindelijk was ik om 1u30 thuis, doodop van een zalig dagje. Vanochtend was ik zo stijf als iets maar heb wel een hele dag met een grote smile rondgelopen. Ik vond het ook heel leuk dat het dagje onder familie-vrouwen was. Met vriendinnen erbij had de groep te groot geweest. De dag/avond/nacht was helemaa perfect.

Ik hoop dat anderen een even leuke dag als mij mogen hebben! Geniet er van!

Eline
23-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1342


nancy
14-9-2012
 Meld misbruik17-6-2012 23:23:05

Leuk om te lezen Eline dat het tegen je verwachtingen in toch een bijzondere en leuke dag is geweest!!
Dat beloofd voor jullie trouwfeest hé

Groetjes,
Nancy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...