Nu Online
Momenteel zijn er 197 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

16 juni 2012 - Een preview van onze perfecte dag!!!

  17-6-2012 16:32:03
Hoi lieve bruidjes

Onze mooie dag zit er helaas helemaal op...maar we zitten alletwee nog op een hele grote roze wolk na te genieten van alles wat we hebben meegemaakt. Een verslagje schrijf ik wanneer ik alle foto's van de fotograaf heb..zodat jullie mijn belevingen ook zelf kunnen ervaren a.d.h.v de foto's...

Maar om jullie nu al een idee te geven hoe onze perfecte dag er uit zag, hierbij alvast enkele fotootjes die ik gekregen heb via vrienden en familie: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.3902351911460...

De dag was echt van a tot z hoe wij het gedroomd hadden. Het zonnetje was heeeeel de dag van de partij (tegen alle weersvoorspellingen in, want het zou echt rotslecht worden)...maar nee nee, de weergoden waren ons enorm goedgezind :D! Stralend zonnetje, geen wind, en aangenaam warm. Daar was ik enorm blij om want dan kon onze persoonlijke viering buiten doorgaan...wat echt magnifiek, emotioneel, 'echt ons' was! Ik kijk dus al uit naar alle foto's en zodra ik die heb deel ik die met jullie!

En nu uitkijken naar onze huwelijksreis naar de Seychellen!

Lieve lieve groetjes

Van een ongelooflijk gelukkig getrouwde vrouw (hihi klinkt zo raar :D)

Chantal
16-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1963


Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik17-6-2012 16:45:26

Heel erg mooi! Prachtige jurk en heelerg mooie bruidskapsel! Jullie hebben geluk gehad met het weer want hier heeft het gisteren heel de dag geregend! Proficiat!



Ann
28-9-2012
 Meld misbruik17-6-2012 17:08:42

Ons mama zei al dat het mooi en leuk was! Jullie waren ook prachtig gekleed, zeiden ze! Proficiat eh! X



Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik17-6-2012 17:26:27

Prachtige foto's!
Geniet er nog van en dikke proficiat!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik17-6-2012 18:22:42

Oh, zo mooi Chantal!!
En de foto met je mama...zo ontroerend!!
Prachtig kleedje...je was zo een mooie bruid!
Dikke proficiat en geniet van die zalige honeymoon!

groetjes

Sandra



nancy
14-9-2012
 Meld misbruik17-6-2012 18:29:18

Wauw wat een leuke foto's!

Dikke proficiat met jullie huwelijk! Je jurk en kapsel, prachtig!



Tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik17-6-2012 20:04:22

Wauw, wat een prachtig kleed, het staat je super!!

Mooie foto's.
Zag er me een emotionele dag uit!



cindy
22-9-2012
 Meld misbruik17-6-2012 21:55:49

Jullie zagen er prachtig uit,mooie spontane foto's,supper!!!



Jontje
20-7-2012
 Meld misbruik17-6-2012 22:14:46

prachtig kleed! Jullie straalden!
Ben benieuwd naar de foto's van de fotograaf en het verslagje...
En natuurlijk ook naar het verslagje van de huwelijksreis
Dan weten we of het een goed hotel is



miss
7-9-2012
 Meld misbruik18-6-2012 1:11:05

Prachtige foto's en wat een locatie!!!!

zag er allemaal super in orde uit!!!

veel geluk samen

groetjes



Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik18-6-2012 8:57:06

Oooh, echt sprookjesachtig! Prachtig, je kleed, je kapsel,... Je ventje zal trots geweest zijn! Geniet nog heel veel van de huwelijksreis en van elkaar!



Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik18-6-2012 14:48:14

Bedankt voor de lieve reacties allemaal!! Het was echt een onvergetelijke dag, die inderdaad heeeeel emotioneel was! Zelfs de stoerste mannen hebben een traantje moeten wegpinken en kwamen achteraf zeggen dat ze echt aangedaan waren door onze oprechte liefde (echt het mooiste compliment dat je maar kunt krijgen)!

Oh ik kan al niet wachten tot we alles op film/foto te zien krijgen en alles weer opnieuw kunnen beleven!!

Lieve groetjes

Chantal


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info