Terug naar overzicht
Ik zou zo'n prachtige sluier zo lang mogelijk aan doen! Misschien kan je hem voor de ceremonie zo over je hoofd hangen en dat je man of vader die dan zo over je hoofd moet tillen, zoals in de films ;-)?
Goh, ik zou hem eigenlijk niet voor de ontmoeting, de stadhuis en de lunch dragen. Dan zou ik hem opdoen voor enkel foototjes en een aantal zonder en dan tijdens jullie huwelijksviering! Ok, je man heeft het dan al gezien, maar het moment is nog altijd heel bijzonder als je naar voor wandelt met je vader en ook het feit dat niemand het al heeft gezien. Dan heb je hem toch nog 'lang' aangehad en is er enigszins toch die verrassingseffect al dan niet voor je man maar wel voor de gasten. Veel succes nog want het begint serieus te korten voor jullie!!! Groetjes en alvast een heel erg mooie zonnige trouwdag gewenst met veel liefde en enorm veel geluk!
Ik zou het ook specialer vinden als ik hem ook enkel voor de ceremonie zou aandoen, maar hij is zo prachtig dat ik mezelf niet ga kunnen inhouden. Ik hou hem dus van 's morgens vroeg tot 's avonds laat aan!Dikke kus :-D
Ik draag mijn sluier bij de ontmoeting, tijdens de ceremonie, en tijdens de shoot, maar dan zal ik hem ook niet constant dragen.Veel succes zaterdag en we duimen mee!