Nu Online
Momenteel zijn er 259 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Sluier hele dag of enkel tijdens huwelijksviering?

  17-6-2012 13:52:46
Hoi bruidjes,


Ik heb een prachtige lange sluier van Pronovias afgewerkt met een kanten boord. Nu vroeg ik me af of ik die de hele dag zou aandoen (van 's morgens bij de ontmoeting om 09u15, voor de trouw in het Stadhuis om 10u40, de lunch en fotoshoot nadien etc.) of enkel tijdens de persoonlijke huwelijksviering van 17u00 tot 18u00 bij wijze van verrassing voor mijn ventje (omdat hij mij dan al de hele dag gezien heeft maar mijn sluier nog niet en dat misschien wel speciaal is als ik eraan kom met mijn papa)? Tijdens de receptie van 18u00 tot 19u00 kan ik hem dan ook nog aanhouden maar als je aan tafel gaat moet je hem volgens de traditie afdoen. Mama zou liefst hebben dat ik hem de hele dag aandoe omdat hij zoveel geld gekost heeft en het zonde zou zijn om hem maar 2 uurtjes aan te hebben maar is dat niet wat "over the top" zo met een lange sluier in het Stadhuis? Wat vinden jullie?

Liefs,


Nathalie

Nathalie
23-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1701


Vicky
8-6-2013
 Meld misbruik17-6-2012 13:59:29

Ik zou zo'n prachtige sluier zo lang mogelijk aan doen! Misschien kan je hem voor de ceremonie zo over je hoofd hangen en dat je man of vader die dan zo over je hoofd moet tillen, zoals in de films ;-)?



Marijke
6-7-2012
 Meld misbruik17-6-2012 14:39:28

Ik heb er zelf geen, maar zou hem toch ook zo lang mogelijk aandoen.

Groetjes



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik17-6-2012 15:06:19

Ik heb ook geen sluier, maar ik snap je redenering om hem enkel voor de ceremonie te dragen :-) is dan toch nog 'nieuw' voor je aanstaande...
Langs de andere kant...als hij echt zo veel heeft gekost, kan je hem mss wel langer dragen...en ook voor de foto's mss?
Misschien na het gemeentehuis aandoen tot na de receptie? Is zo een beetje de gulden middenweg ;-)!

In elk geval Nathalie, geniet van die laatste speciale dagen van voorbereiden!
Jullie W-Day komt er snel aan!!

groetjes

Sandra



Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik17-6-2012 17:40:10

Goh, ik zou hem eigenlijk niet voor de ontmoeting, de stadhuis en de lunch dragen. Dan zou ik hem opdoen voor enkel foototjes en een aantal zonder en dan tijdens jullie huwelijksviering! Ok, je man heeft het dan al gezien, maar het moment is nog altijd heel bijzonder als je naar voor wandelt met je vader en ook het feit dat niemand het al heeft gezien. Dan heb je hem toch nog 'lang' aangehad en is er enigszins toch die verrassingseffect al dan niet voor je man maar wel voor de gasten. Veel succes nog want het begint serieus te korten voor jullie!!! Groetjes en alvast een heel erg mooie zonnige trouwdag gewenst met veel liefde en enorm veel geluk!



Lynn
21-9-2012
 Meld misbruik17-6-2012 17:46:56

Ik zou het ook specialer vinden als ik hem ook enkel voor de ceremonie zou aandoen, maar hij is zo prachtig dat ik mezelf niet ga kunnen inhouden. Ik hou hem dus van 's morgens vroeg tot 's avonds laat aan!

Dikke kus :-D



sarah
30-7-2012
 Meld misbruik17-6-2012 19:04:13

ik heb hem ook zo lang mogelijk gedragen! Ik heb hem net voor het dessert uitgedaan.



Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik17-6-2012 23:05:28

Bedankt voor jullie advies en de lieve wensen! We duimen voor wat zonnestraaltjes zaterdag en een liefdevolle dag!

Liefs,

Nathalie



Veronique
24-8-2012
 Meld misbruik18-6-2012 9:25:44

Ik draag mijn sluier bij de ontmoeting, tijdens de ceremonie, en tijdens de shoot, maar dan zal ik hem ook niet constant dragen.

Veel succes zaterdag en we duimen mee!



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik18-6-2012 10:48:39

Een beetje laat want je besluit heb je waarschijnlijk al genomen maar of je verloofde je nu voor het eerst ziet met sluier 's ochtends of tijdens de ceremonie 's avonds: het wordt hoe dan ook een emotioneel moment bij de eerste aanblik op jullie viering. Ik zou persoonlijk de sluier ook de ganse dag dragen: 's ochtends nog naar achter en 's avonds voor de ceremonie voor de ogen tot het kusmoment!
Ondertussen zijn voor jullie de laatste dagne ingegaan - geniet ervan!



sarah
17-12-2011
 Meld misbruik19-6-2012 8:24:58

Hoi Nathalie, ik ben eerder geneigd naar een andere mening. Ik zou hem niet de hele dag dragen.
Een sluier met kant weegt wel wat, en bovendien neemt een sluier ook wel wat mooiheid van de jurk weg.
Ik zou hem persoonlijk alleen aandoen voor de ceremonie en vervolgens de receptie. Heb je niet ergens nog een gaatje in je planning na de ceremonie/receptie om nog snel een korte shoot te doen?
Wij hebben bv een korte shoot ad hoc ingelast na de receptie; en Jef staat daar zeker open voor.
Ik duim zeker en vast voor mooi weer, en geniet ervan!
Groetjes,
Sarah




Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik19-6-2012 9:18:22

Hmmmm verdekke, nu twijfel ik weer :) Ik moet donderdag mijn kleedje afhalen. Ga eens vragen wat ze er in de bruidswinkel van denken

Bedankt alvast voor jullie eerlijke mening!

Liefs,


Nathalie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...