Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tekstjes burgerlijk huwelijk

  16-6-2012 23:02:34
Hallo mede-bruidjes!

Op 4 augustus is het al zo ver, de dag waar ik en mijn verloofde zo naar toeleven!
Bijna alles is geregeld, alleen zit ik met 1 probleem.
Wij trouwen enkel voor de wet en daarom zou ik het graag personaliseren.
Alleen heb ik geen flauw idee hoe ik dit in mekaar moet steken.
Heeft iemand van jullie hier ervaring mee of hebben jullie ideetjes?
Ik heb al urenlang op het internet gezocht voor ideeen en tekstjes maar ik heb tot nu toe niets gevonden.
Wij hebben zelf al twee kindjes. Misschien kent iemand een leuke tekst die mijn zoontje zou kunnen voorlezen.
Ik zou jullie er heel dankbaar voor zijn!!

Groetjes xxx

amy
4-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1607


Ann
9-6-2012
 Meld misbruik17-6-2012 11:50:58

Wij trouwden ook enkel voor de wet. Nu had ik aan mijn zus (en getuige) gevraagd om een tekst te schrijven over ons die ze dan samen met kevin en wouter zou voorlezen. Ze had er een sprookje over mij en johan van gemaakt (onze levensloop een beetje), met hier en daar een zin die de kinderen dan mochten voorlezen.Wij hebben dan zelf onze geloften ook nog geschreven en mijn moeder heeft dan zelf nog iets geschreven en voorgelezen (waarbij we allemaal bijna zaten te bleiten). En Kevin en Wouter hebben dan ook onze ringen aan ons gegeven zodat we die bij elkaar aan konden doen. Zo is onze dienst toch persoonlijk geweest.
Nu moest ik van de ambtenaar wel op voorhand ff op mail zetten wat we juist wilden doen omdat onze burgemeester anders alles had afgerammeld op een kwartier.



amy
4-8-2012
 Meld misbruik24-6-2012 13:48:09

bedankt voor de leuke tip! xx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...