Nu Online
Momenteel zijn er 183 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

happy bride-to-be

  16-6-2012 9:03:04
Zo happy!

gisteren 'het' kleedje gaan halen - nog mooier nu het volledig op maat is :D ik wou het gewoon niet uitdoen! niets dan lof over Linx (Linea rafaelli) in Leuven

Daarna 's avonds met mijn schatje naar FDO om onze ringen (het was al van september geleden dat we ze gekozen hadden dus enorm SPANNEND!) Resultaat: allebei een krop in de keel - wat waren ze prachtig!! En de gravures zijn super gelukt.

Al bij al dus een SCHITTERENDE dag :D

Op naar het volgende: de vrijgezellen volgende week zaterdag :D

Anne
7-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1347


virginia
5-1-2013
 Meld misbruik16-6-2012 9:18:06

AAaah, je klinkt zooo blij!
Nu kan ik niet wachten tot ik diezelfde stappen kan zetten. al is het nog een eindje ver voor mij ^_^
Veel plezier met je vrijgezellen!!!



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik16-6-2012 16:45:17

Super! 2 vliegen in één klap! ;) Veel plezier zaterdag!



miss
7-9-2012
 Meld misbruik17-6-2012 1:00:27

Leuk als alles vlot loopt,hé, tussen alle 'frustratie-berichtjes' op dit forum is het ook leuk om eens iemand te horen bij wie het vlot loopt ;-)..

groetjes en geniet van je vrijgezellendag



Tabita
22-9-2012
 Meld misbruik17-6-2012 10:15:20

Tof om te lezen, ik heb ook mijn kleedje gekocht bij Linx Leuven.
Zijn er veel retouches aan moeten gebeuren? en hoeveel heeft dit gekost?

Ben namelijk door omstandigheden 11kg afgevallen... Hopelijk kunnen ze dit nog aanpassan...



Anne
7-7-2012
 Meld misbruik20-6-2012 16:42:37

@ hey tabita:
er moesten retouches gebeuren maar meer in de lengte - een klein beetje ingenomen op mijn bovenlichaam
het kwam op 55 euro erbij...



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...