Nu Online
Momenteel zijn er 164 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

toilet met trouwkleed?

  15-6-2012 19:45:13
Hoi bruidjes!
Wat ik overlaatst hoorde, om gemakkelijk naar het toilet te gaan, met trouwkleed, sleep, sluier,...
Dé tip:
Ga achterstevoren op 't toilet zitten, dus met je gezicht naar de muur.
Dan moet je alleen vanvoor je kleed omhoog tillen en zit je niet met bergen stof achter je.

'k Ga het zelf zeker zo proberen, over 2 weken!!
Succes!

Janine
30-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1320


Janine
30-6-2012
 Meld misbruik15-6-2012 19:51:32

Ja, zie ik juist dat hierover al 'n post gezet is :)
Zelfs voor "groot toilet" lijkt met dat niet zo'n probleem hoor? Alleen zien dat alle stof omhoog blijft



Lieze
1-9-2012
 Meld misbruik15-6-2012 19:53:53

K moest eerst lachen als k t las, maar eigenlijk is da wel een goeie tip!K ga da in september ook wel uittesten! Wie niet waagt, niet wint hé. Succes hé binnen 2 weken.



joyce
30-4-2011
 Meld misbruik15-6-2012 21:47:11

en het werkt! ik heb het zo gedaan (elke keer met hulp van de mama). stom zicht, maar oh zo handig :-)



Nancy
19-5-2012
 Meld misbruik15-6-2012 21:57:16

Ik ben altijd gewoon op het toilet gaan zitten :) had wel geen hoepelrok. Kan me wel voorstellen dat dat het nog net iets moeilijker maakt. Gewoon heel de hoop stof op je schoot en dat ging ook goed.



Ine
4-8-2012
 Meld misbruik16-6-2012 8:15:08

Hihi wat een grappig topic, had er nog niet eens bij stilgestaan seg! Maar inderdaad, ik zie ons daar al zitten met hopen stof in de weg hahaha!



Manuela
4-8-2012
 Meld misbruik16-6-2012 8:54:20

Hehe, ik ben blij dat deze topic er is, want ik begon mij ook al vragen te stellen hoe ik ooit met mijn kleed naar het wc zou kunnen gaan :)
Denk dat ik het toch eens ga proberen!



heidi

 Meld misbruik16-6-2012 10:27:04

ik had een kleedje met enorm veel stof,lange sleep en helemaal niet handig, ik had wel een privé toilet in de zaal,deze was reuze groot, er kwam iemand met me mee en ik trok mijn kleedje gewoon uit ondertussen kon ik me ook nog een opfrissen want het was een zeer zwaar,dik en warm kleedje,afkoeling was welkom...



miss
7-9-2012
 Meld misbruik16-6-2012 22:06:15

haha, zo grappig!!!
maar idd een gouden tip, ik zal dit als eens uittesten wanneer ik mn kleedje thuis heb hangen :-D, dat wordt lachen!

groetjes



Karolien
16-6-2012
 Meld misbruik28-6-2012 13:05:59

Ik heb dit ook gedaan hoor :-) Samen met de bruidsmeisjes naar het toilet gegaan. Achterstevoren gaan opzitten en zij hielden alles vast :-) Het was echt wel telkens met de slappe lach en ik vroeg hen telkens te zingen zodat ze niet hoorden dat ik plaste :-) Ook telkens onderbroek helemaal uit en even aan de kant :-)

Hilarische taferelen, maar het werkte wel :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...