Nu Online
Momenteel zijn er 148 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aan Sofie ivm visagiste Gent

  29-8-2006 9:49:14
Beste Sofie,

een tijdje geleden vroeg je naar een visagiste in de omgeving van Gent. Ik weet niet of je ondertussen al iemand gevonden hebt, maar ik ben bij Esthetic Leen in Lovendegem geweest. Ik had geen proef-opmaak gedaan, maar was toch heel tevreden. Je kan een soort bruids-arrangement vragen waarbij je voor 75 euro opgemaakt wordt en alle producten meekrijgt naar huis. Als je niet gewoon bent om je op te maken is dat wel leuk omdat je daarna dan ook de producten hebt he.

Veel succes nog met de trouw en niet te veel zenuwen he!

Groetjes,

Katrien

Katrien
24-6-2006
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 909


Sofie
17-2-2007
 Meld misbruik29-8-2006 12:05:50

Hallo Katrien,
Ja, dank je wel voor je bericht. Heb je contactgegevens (tel nr, website)? En, komen zij op de dag zelf aan huis of gebeurt dat in Lovendegem zelf? Doen zij naast de bruidsmake-up ook de make-up van de suitevrouwen?
Alvast bedankt voor alle info.
Groetjes
Sofie



Katrien
24-6-2006
 Meld misbruik29-8-2006 12:16:49

Dag Sofie,

ik ben zelf naar daar geweest, ik weet niet of ze ook aan huis komt. Ze heeft mijn mama ook opgemaakt, maar de rest van de suite bij ons niet, maar dat kan je zeker vragen, wij hebben het gewoon niet gevraagd.

Adres en tel is:

Esthetiek Leen
Kerkstraat 20
9920 Lovendegem

09 372 62 52

groetjes,

Katrien





Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...