Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mijn vrijgezellenavond....

  29-8-2006 8:56:15
zaterdag hadden we onze vrijgezellenparty...en het was echt ongelofelijk tof !

Mijn vriend en ik wisten van niets buiten dat ze mij kwamen ophalen omstreeks half 6 en hem omstreeks half 7....

Ik stond al ongedurig te wachten toen mijn zus arriveerde en mij nadien meenam richting Aalst.
Eens aangekomen op de Grote markt stonden daar al mijn vriendinnen al te wachten.
Ze waren allemaal in jeans en zwart bloesje en hadden een zwarte cowboyhoed op, ik had dan de opdracht gekregen om me te kleden in jeans en wit topje en het contrast was dus echt schoon ! Ze weten dat ik me niet zo graag verkleed maar dit was echt mooi en iedereen voelde zich er erg goed in.
Vervolgens kreeg ik een pretpakket met allerlei attributen waaronder ; condooms, een deegrol, een portemonneeke, snoepjes, rubber handschoenen, bloemen, sexy lingerie, ......bij elk item moest ik wat commentaar geven. Ik wist niet goed wat ermee aan te vangen maar bleek dan dat ik een aantal items uit die doos aan de man moest brengen. Het zijn de bloemen, de rubberhandschoenen en de snoepjes geworden. Ik kreeg 15 min om zoveel mogelijk opbrengst te halen en ik moest minimum voldoende hebben om mijn vriendinnen allemaal iets te trakteren !
Het begon wat stroefjes maar na een tijdje wouden de mensen welmeedoen en sommige waren echt genereus ! ik had in totaal 23 euro....
Ik was dus geslaagd en dat wou zeggen dat ik een 1e onderdeel van mijn outfit kreeg en dat was dan een witte cowboy hoed ! Mooi !!!!!
Voor de volgende opdracht moest ik minstens 2 verschillende cafés gaan en de ingredienten van CAIPIRINHA proberen te bekomen om dan uiteindelijk voor mijn 10 vriedinnen een capirinha te bereiden. Dat zag ik eerst niet goed zitten omdat ik niet dacht dat de café dit gratis zouden geven maar gelukkiglijk kende ik wel hier en daar iemand en is het mij vrij snel gelukt.....en 't smaakt nog lekker ook !
Terug geslaagd, dus ik kreeg weer een kledingstuk bij...alé ja kledingstuk...het was een sexy kousenband....die ik dan maar gauw over mijn jeans heb aangetrokken. Als allerlaatste opdracht moest ik in 1 min mijn vriendinnen op de grote markt oplijnen van oud naar jong, ...ik twijfelde even maar mijn geheugen liet me niet in de steek en ik had alles de eerste keer juist !

Na al die inspanningen hadden we ondertussen honger gekregen. Ik werd geblinddoekt om naar de plaats van bestemming te rijden. Nu onder de baan ging er één ander verkeerd door o.a. wegomleggingen en een verward GPS systeem dat ze niet anders konden dan het ondertussen te verklappen en mijn blinddoek af te nemen zodat ik misschien kon zien waar we ongeveer zaten.....Niet veel later kwamen we dan aan bij het CHESS café in Gent (www.chesscafe.be ), een wokrestaurant. Dit was een geslaagde locatie, en het eten is er wel héél lekker, tenminste als je van aziatisch en hot en spicy houdt. Je kan zelf je de ingredienten kiezen voor je schotel en dan wordt deze door professionele wokkers à la minute klaargemaakt. Terwijl ik dacht dat de opdrachten ondertussen achter de rug waren lag er ineens weer een enveloppe voor mij en daarin stond dat ik voor de rest van de avond slaafje van dienst moest zijn. En ik kon direct beginnen want opeens kwam Joeri "onze garcon" mij halen en deed me een schort om..voila zei hij nu mag je naar de keuken en je eigen potje koken.......eerst dat ik zeg wat is dit nu maar uiteindelijk was dat echt héél plezant, iedereen stond zo te kijken naar mij terwijl ik wat aanklungelde met die wok, tja ik ben al geen echte keukenprinses en dan in zo'n bloedhete keuken waar het toch stressy aan toe gaat dat was niet simpel.......maar alles kwam goed en mijn eten qmaakte nog zo lekker nu ik het zelf geprepareerd had + ik was ook bediend voor al de rest. Dan vanaf 23u begon er een DJ te spelen en dan is het feest echt losgebarsten, we hebben gedanst, gedanst en nog eens gedanst.....we werden trouwens nog getrakteerd door de manager van de zaak op champagne, wel ferm ! we hebben het café als bijna laatsten verlaten - op Laura Lynn en haar entourage na....ja onze Koningin van het Vlaamse lied is blijkbaar een vaste klant in het chess cafe...

Inmiddels was het al rond 4u en begon de vermoeidheid bij enkelen onder ons al op te steken. We zijn terug naar Aalst gekeerd waar dan odnertussen de mannen ook waren gearriveerd. Tegen half 5 zijn we samengekomen. Ik was zo supercontent mijn ventje terug te zien, hij had ook een megaleuke avond gehad en ze hadden hem mooi verkleed in een schotse rok enzo, hij zag er goed uit !!!!! met degene die nog gebleven zijn hebben we we in Aalst nog iets gedronken om tegen 7u huiswaarts te keren.

Het was echt leuk, ik wil mijn zus en vriendinnen hierbij nog eens heel hard bedanken om een succes van mijn vrijgezellenavond te maken.
Aleen jammer dat het allemaal zo snel voorbij gaat !
Nu op naar 9 september !

Groetjes
Ann-Sophie



Ann-Sophie
9-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 972


Christel
30-6-2007
 Meld misbruik29-8-2006 9:49:16

Dag Ann-Sophie

Blij dat je zo een toffe avond hebt meegemaakt ! Ik liep zaterdag rond een uur of 10 op de markt van Aalst en ben een hele bende "schotse mannen" tegengekomen, daar zat jouw ventje dus ook tussen..:-) Ze waren héél schoon in hun rokjes hoor ! Als ik eens een vraagje mag stellen, betalen de vrienden de vrijgezellenavond of is dat allemaal voor de bruid of wordt dat allemaal gedeeld door het aantal personen? Ik zou dat graag eens weten....Veel geluk op de 9de hé groetjes Christel



Ann-Sophie
9-9-2006
 Meld misbruik29-8-2006 10:05:41


Hela Christel,

Ik hoor toch meestal dat degene die het organiseren betalen voor de bruid en bruidegom.

Bij mij hebben mijn vriendinnen alles betaald, 't is te zeggen elk voor zich en dan hebben ze met de groep samen mijn eten en drinken betaald.

Het geld dat ik ophaalde met wat spullen te verkopen hebben we ook gebruikt om bij de pot te leggen natuurlijk.

Bij mijn ventje was het eigenlijk ook zo, enkel na het eten heeft hij samen met de mannen een pot uitgelegd om de drank nadien te betalen.

Maar weet je iedereen moet dat doen zoals zij dat willen !

Wanneer ga jij huwen ?

groetjes
AS





Christel
30-6-2007
 Meld misbruik29-8-2006 11:58:54

Dag Ann-Sophie, oef...da's toch al een opluchting ! Ja mijn vriendinnen zijn nu al bezig met wilde plannen voor die avond, dat zal wat worden! Wanneer we juist trouwen; goeie vraag :-) We willen eerst de zaal vastleggen want da's voor ons het belangrijkste. Maar dan is die zaal volzet en dan is die weer vrij...Maar het moet in elk geval 16, 23 of 30 juni zijn. Zilverreiger hebben we optie op, Carelshof ook, maar nu vrijdag gaan we naar Hof Ten Bosse en daar is 16 juni nog vrij. Als Hof Ten Bosse vrijdag ok is gaan we zeker en vast dat nemen en dan staat 16 juni vast. Als die datum zal vaststaan zal dat zoooo een opluchting zijn hé, want iedereen vraagt natuurlijk altijd: wannéér gaan jullie trouwen en dan staan we daar met de mond vol tanden..Bedankt voor je reactie en groetjes van Christel



Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik29-8-2006 12:41:21

Hey Ann-Sophie,

Zo te lezen was 't een heel leuke vrijgezellenavond! Je mag me altijd mailen op sylvie@dekegel.net als je nog vragen of zo hebt!

Groetjes,

Sylvie
11/03/06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...