Nu Online
Momenteel zijn er 172 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Laatste uurtjes gaan bijna in.....

  14-6-2012 16:19:26
Hihiiiii...morgen de laatste dag aftellen en dan is het zo ver voor ons! ECHT ZOOOO spannend!

Verbazend genoeg ben ik echt nog ongelooflijk kalm (3 maanden geleden was ik precies stukken zenuwachtiger). 1 van mijn getuigen was vandaag heel de dag met mij op pad en ze zei constant 'da gij ZO rustig bent, ni normaal'. Maar het is dus ook echt zo!!

De laatste maanden zijn zo ongelooflijk hectisch geweest (tuin volledig aangelegd op een paar weken tijd waar we elke avond nog in bezig zijn geweest, 170 bedankingen gemaakt, 170 'vieringzakjes' gemaakt, mijn tafelthema's getekend, ... we hadden er gewoon geen tijd voor om er bij stil te staan eigenlijk.

Vandaag en morgen heb ik een dagje verlof...en tot gisteren ben ik nog bezig geweest met alle in orde te brengen. Vandaag samen met mijn getuige naar onze feestzaal gereden om al onze 100-den spulletjes te gaan afzetten (De reactie van de zaalverantwoordelijke was wel hilarisch: "AMAAAIIII da's veeeeeeel....maar wel heel goed georganiseerd precies") en nu heb ik hier dus niets meer om handen! Alles is gedaan...behalve het huis moet nog gepoetst worden...maar da's iets voor morgen! Een zalig gevoel dus dat alles klaar is...nu mag van mij onze grote dag zeker en vast nog sneller komen! Nog 1 dag en 7 uur te gaan!!!

Ik duim er echt voor dat het weer zaterdag net hetzelfde gaat zijn als vandaag hier in de Kempen...want vandaag is het echt prachtig weer! Een lekker zonnetje, niet te warm, niet te koud en vooral DROOG! Iedereen mee duimen dus...

En aan alle dit-weekend-bruidjes/bruidegommen...heel veel plezier op jullie grote dag!

Lieve groetjes

Chantal


Chantal
16-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1446


Sarah
16-6-2012
 Meld misbruik14-6-2012 16:53:52

Bij ons is het ook bijna zover! Inderdaad, nog 1 dag en 7 uren op de teller, dat is er ineens toch snel! En hier ook, wonder boven wonder, bijna geen stress, en dat is echt niet mijn gewoonte! :-) Iedereen rond mij heeft precies meer stress dan ik, en iedereen vraagt ook de hele tijd " en, nog geen stress?" Nee dus, maar als iedereen dat blijft vragen dan krijg ik daar stress van! ;-)

De belangrijkste dingen zijn allemaal geregeld, nu is het nog 'afwerken' hier en daar. Morgen de zaal gaan versieren met wat helpende handen, iedereen weet wat hij/zij moet doen, en ook om hoelaat ze overal verwacht worden zaterdag en wat er dan moet gebeuren. Als er nog iets misloopt, dan is er toch niets meer aan te doen, dus we moeten het nemen zoals het komt! Hopelijk hopelijk hopelijk blijft het droog, het zal waarschijnlijk niet zo zonnig zijn als vandaag, maar als de regenbuien wegblijven ben ik al tevreden!

Mijn ventje en ik weten alleszins dat we ons uiterste best hebben gedaan om een zo geslaagd mogelijk feest te maken, in onze eigen stijl en op onze eigen manier, we mogen sowieso blij zijn met het resultaat, en als de gasten zich nog amuseren zaterdagavond, dan is het helemaal geslaagd! En nog 'ja' zeggen op de juiste moment natuurlijk :-p

Heel veel succes en plezier aan iedereen die dit weekend ook in het bootje stapt!

Groetjes,
Sarah




joyce
26-10-2013
 Meld misbruik14-6-2012 17:02:07

héél véél succes en ik duim voor mooi weer en gewoon genieten!





nancy
14-9-2012
 Meld misbruik14-6-2012 17:04:38

Een prachtige dag toegewenst Chantal en Sarah!!

Geniet er met volle teugen van en wij duimen mee voor goei weer!!

Groetjes!



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik14-6-2012 18:13:01

Chantal en Sarah, geniet op jullie dag !!!!! Het is eindelijk jullie beurt!!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik14-6-2012 18:19:53

Hey Chantal,

Sssppppannnnennnddd!!!!
Maar zoals je zegt: alles perfect tot in de puntjes voorbereid, dus die dag kan niet anders dan super mooi en onvergetelijk worden!!!
Geniet nog van die laatste speciale aftelmomenten...en vooral: ge-nie-ten van jullie W-Day!!!!

groetjes

Sandra



Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik14-6-2012 18:45:56

heel veel plezier en geniet van deze mooie dag.



Kirsten
22-9-2012
 Meld misbruik14-6-2012 19:13:29

Hoi Chantal, alvast veel plezier en geluk gewenst op jullie trouwdag!
Mag ik vragen wat jullie gedaan hebben met die 'vieringzakjes'? Wat heb je daarin gestoken? Voor wat gebruiken jullie ze? Klinkt in elk geval leuk!



Karolien
16-6-2012
 Meld misbruik14-6-2012 19:22:18

Bij mij hetzelfde :-) Gisteren was wel een stressmoment. Waren de gehuurde pakken van de suite gaan halen en het waren verkeerde hemden! Echt lelijke ook. Grote paniek ook. Maar mijn papa heeft hem eens goed kwaad gemaakt op diene van winkel (zijn daar nooit echt goed ontvangen geweest en zochten altijd een uitleg voor alles) en sturen de juiste hemden per express uit Duitsland... Tis hun geraden, want zij hebben het verkeerd opgeschreven... Dus vanaf ik morgennamiddag die hemden heb, ben ik helemaal gerust :-) Maar voor de rest zijn vooral de mama en schoonmama aan het stressen :-) Ik slaap nog goed dus :-)

Ik hoop ook echt op goed weer en kijk er zo hard naar uit :-)
Veel succes!!



dany
16-6-2012
 Meld misbruik14-6-2012 20:52:19

Voor ons is het aftellen ook begonnen.Nog 1 dag en 3 uren.
Verschiet van mezelf dat ik berekalm ben.
Vanavond nog een laatste kkeer als ongetrouwde vrouw.........( hihihih).
.Succes aan alle zaterdagbruidjes.



Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik14-6-2012 22:37:18

Hoi allemaal

Bedankt voor de superlieve reacties! En leuk dat er nog bruidjes even hard aan het aftellen zijn als ik nu...nog 1 dag en 1 uur :D!!

@Kirsten: onze vieringzakjes zetten we op de stoelen van de gasten tijdens de persoonlijke viering (hopelijk in de tuin van onze feestzaal, anders binnen in de veranda). In ieders zakje zitten attributen die de aanwezigen nodig zullen hebben tijdens onze viering. We werken rond het thema 'herinneringen' en onze herinneringen zitten doorheen heel ons feest verwerkt. In de zakjes zitten dan bv.:
- ons vieringboekje: geen uitgeschreven tekst, maar een tekening van onze weg vol herinneringen... en deze weg geeft dan de verschillende onderdelen in onze viering aan. Ik teken zelf graag dus ik heb ons vieringboekje zelf in elkaar geknutseld (zal na de trouw zeker en vast wel een foto er van posten).
- zakdoekjes
- een snoepje voor tijdens het zuur/zoetmoment: symboliek erachter is dat van elkaar trouw blijven in goede (zoete) en slechte (zure) tijden. We zullen dan allemaal samen het snoepje opeten...(het zijn smoelentrekkers, dus eerst heeeeel zuur en wordt dan zoet)...dus dat gaat nogal grappige gezichten opleveren denk ik. Dit was vroeger ook 'ons snoepje'...ik had het zure echt niet graag dus gaf dat altijd aan mijn vriend...tot het zure er helemaal af was, dan gaf hij het snoepje weer aan mij zodat ik het zoete verder kon opeten :D
- weddingbells..in ieder zakje zit een belletje...de aanwezigen mogen hier hevig mee rinkelen als ze ons willen zien kussen tijdens het kus-moment

---> verschillende dingen dus om de aanwezigen ook echt te betrekken bij onze viering.

Maar het hele verslag zal ik hier ook nog wel zetten, dus dan kunnen jullie de rest ook lezen als julie hier benieuwd naar zouden zijn.

Oh ik heb er echt ziiiiiiin in!!!!

Lieve groetjes

Chantal



Ann
28-9-2012
 Meld misbruik14-6-2012 23:11:20

Geniet er maar van! X



Saartje
29-6-2013
 Meld misbruik14-6-2012 23:23:24

Wauw! Lijkt me heel origineel. ik ben nu al benieuwd naar je verslagje en foto's!
Geniet er allemaal van dit weekend! Het weer zal zeker en vast meevallen. Ik voel het!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik15-6-2012 8:29:44

Oh Chantal, super origineel!!!
Wij hebben geen kerkelijk huwelijk of alternatieve viering...maar jullie viering gaat echt super leuk en origineel zijn!!!
Geniet er van!!

groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...