Nu Online
Momenteel zijn er 73 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Houten vogelhuisjes

  14-6-2012 11:25:08
Dag iedereen,
Mijn vriend en ik trouwen volgend jaar 23 maart en wij zouden het wel tof vinden om als bedankje een vogelhuisje te geven dat we eventueel zelf beschilderen. Nu is de vraag, is er iemand die dit ook wil geven of hebben jullie soms een idee waar we dit relatief goedkoop (<5 euro) kunnen vinden?
Alvast bedankt!
Sabrina

sabrina
23-3-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1030


Loes
25-5-2013
 Meld misbruik14-6-2012 11:39:15

Tof idee! Misschien pikken we het wel ;).
geen idee waar je ze goedkoop zou kunnen krijgen. Misschien eens rondkijken op het internet of je ze ergens kan bestellen?
Misschien zelf maken? Hoewel ik denk dat zelf maken veel tijd in beslag zou nemen...



Marisa
27-7-2012
 Meld misbruik14-6-2012 12:34:58

Hoi!

Je moet eens kijken bij de plaatselijke vogelopvangcentra. Zij verkopen zulke dingen wel, en je steunt er meteen het goede doel voor.... Je kan eventueel een kleine deal sluiten, dat het toch een promotie voor hen is (klein logo ofzo op laten vermelden), en dat je een groot aantal neemt, babbel babbel....

Je kan het maar eens proberen!

Greets



tima
8-9-2012
 Meld misbruik14-6-2012 12:37:19

ze hebben er in de action



Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik14-6-2012 12:51:41

Bij Walzkidzz hebben ze dat (enkel online-winkel): www.walzkidzz.be.
Ik vind het niet zo direct online, maar het is een blank huisje dat je zelf nog kan beschilderen. Verf zit er ook bij.
Dit hebben ze bijvoorbeeld ook: http://www.walzkidzz.be/dmc_mb3_search_pi1.num/10000/dmc_mb3_search_pi1.searchstring/vogelhuis/product/4892776/L/3/Vogel-voederstation.a930.0.html#top
Dat is eerder een voederplankje, maar wel in de vorm van een huisje.

Als je iets bij walzkidzz wilt bestellen, laat het me dan weten. Ik krijg regelmatig mailtjes met een kortingscode (bv -10% op hele bestelling, of geen verzendkosten ofzo).

Katrien
wetrouwen@hotmail.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...