Nu Online
Momenteel zijn er 53 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

suite kleedjes passen, een ervaring rijker

  14-6-2012 10:02:03
Nu ik een beetje tijd heb wil ik met jullie toch een ervaring delen.

Ik ben vorig weekend gaan suite kleedjes shoppen voor mijn zus/getuigen. Ze doet al van het begin lastig dat ze geen echt echt suite kleedje wil, maar toch er geld aan wil geven dus we hadden een lijstje gemaakt van allemaal 'dure' winkels in antwerpen. ' s morgens begon niet zo geweldig, ze paste niks, niks was mooi, soms een beetje een misschien. Plus er is weinig blauw te vinden in de gewone winkels. Na een beetje aandringen van haar vriendje, die ook mee was, zijn we dan beginnen passen in een winkel die niet op ons lijstje stond met een heel opdringerige verkoopster. Uiteindelijk buiteng eraakt, kleedjes waren niet speciaal genoeg en mijn zus was helemaal slecht gezind op de verkoopster. Die bleeef maar pushen om kleedjes aan te doen die ze niet mooi vond.
Dan maar lang geluncht en gewacht op de mama die 's morgens nog naar de kine moest. Vol nieuwe moed zijn we dan verder gegaan. Winkel in, winkel uit, tot we op een bepaald moment bij een winkel kwamen waar ze echt merken verkochten. na wat getwijfel naar binnen gegaan...... Wat was me dat voor een ervaring...
We werden echt met open armen ontvangen door een zeer extroverte mand ( ik vermoed de eigenaar) en die wist meteen dat we het meende en die ging onmiddellijk in de rekken zoeken en presenteerde een paar kleedjes. Wij naar de paskamer, ondertussen een beetje kunnen rondkijken en meteen zag je merken als Valentino, Galliano,.... . Mijn ma meteen tegen de zus stiekem gezegd, CHECK DE PRIJS!!! Afin, het eerste kleedje was een 200 euro over budget, echt suuuper mooi. Toen kwam plots de verkoper van de winkel aandragen met een paar schoenen. Naaldhakken van valentino, prachtig ( 800 euro per paar). Mijn zus al heeeelemaal in de wolken. Dan kwam die meneer met een leren jasje voor erover, want ja het was natuurlijk voor oktober. OMG echt zoo mooi. Maar ik wou niet dat ze dat droeg, ze mag mijn show niet stelen. Ondertussen was mijn zus bijna aan het springen van blijdschap enz. Dit hadden verkopers natuurlijk gezien en plots kwamen er nog een aantal kleedjes te voorschijn. Gelukkig iets meer binnen budget, wel in andere kleuren, maar ze konden dat wel laten maken bla bla bla... ondertussen ook drinken aangeboden gekregen, ma heeft het afgeslaan, ze wou niet volledig ingepakt worden door de verkopers.
Om een lang verhaal kort te maken, ze heeft uiteindelijk een kleedje gezien dat ze leuk vindt, net binnen budget maar ik ( en mijn ma ook) vind het duur voor wat het is. het is in jersey en het kost 900 euro ( we zijn vergeten te vragen wat de retouches kosten). We hebben besloten om te wachten tot de wintercollectie, dat kleedje zou er zeker nog zijn dus dat is geen probleem en hopelijk kan ik haar nog van gedacht doen veranderen.

ter info: het andere kleedje met het leren jasje en de schoenen erbij was in totaal 4000!!!!! euro ( hebben we achteraf gehoord)

Sara
6-10-2012
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1880


Lien
7-7-2012
 Meld misbruik14-6-2012 10:14:32

Mja, ze kunnen je zo gek maken als je wil... Ik vermoed te weten om welke winkel het gaat ;-) Wij hebben deze overgeslaan... Wel oa SN3 en Verso en.... bezocht en daar voelen wij ons meer op ons gemak. Daar zijn de retouches bovendien gratis meen ik.

Groetjes!



Sara
6-10-2012
 Meld misbruik14-6-2012 10:27:55

@Lien: Bij SN3 en verso hebben ze ons echt buitengekeken, ongelooflijk. Mijn ma was toen nog niet mee en ze deden echt niet vriendelijk. Daarom hebben we daar ook niets gepast



Lien
7-7-2012
 Meld misbruik14-6-2012 13:30:05

Amai! Zo zie je maar hoe het kan verschillen! Ik zou er ook niks passen hoor als het op die manier moet gebeuren!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...