Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Welke Ringen?

  28-8-2006 20:04:49
Hey iedereen,
Mijn verloofde en ik zijn al eens gaan rondneuzen voor trouwringen en we hebben ontdekt dat je ook trouwringen in staal of titanium kunt kopen. Die zijn een pak goedkoper dan goud en minstens even mooi vind ik. Maar nu vraag ik me wel af of die wel even lang meegaan als goud...(roest, krassen,...)
Kent er iemand iets vanaf?
Groetjes,
Wendy
02/06/2007

wendy
2-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 631


sandrien
15-6-2007
 Meld misbruik28-8-2006 21:07:31

titanium ringen zijn onverwoestbaar. mijn toekomstige man zal ook een titanium exemplaar kiezen gezien hij werk doet waar hij veel zijn handen nodig heeft.

ik denk eerder dat titanium beter is!

groetjes



ellen
23-9-2006
 Meld misbruik28-8-2006 22:05:59

Ik had ergens gehoord waar ik schrik van heb gekregen, dat als je een ongeluk hebt ofzo, en wanneer je vingers opzwellen dat men dan zo'n ringen niet meer uitkrijgt. Of het waar is of niet, ik vond het maar een eng gedacht. Dus hebben we voor witgouden ringen gekozen van bij Nico Taeymans: echt een aanrader.

Ellen
23/09/2006



Sofie
23-5-2007
 Meld misbruik29-8-2006 7:51:55

Hallo,

Wij hebben voor stalen ringen gekozen. Je zal op deze ringen minder snel krassen zien (zeker wanneer je voor een matte afwerking kiest) en ze hebben ook een grotere duurzaamheid.

Veel succes met je keuze.

Groeten

Sofie



peggy
13-10-2006
 Meld misbruik29-8-2006 8:00:56

he wendy,

wij hebben hebben gekozen voor titanium ringen wij vonden dit ook mooier dan wit of geel goude ringen.

groetjes
peggy
13.10.2006



K
7-7-2007
 Meld misbruik29-8-2006 10:24:02

Heb ook al gehoord dat die nieuwere materialen niet meer aanpasbaar zijn, stel dat je vingers ooit breder worden ofzo (mijn moeder heeft bv haar ring laten groter maken na een blessure aan haar ringvinger).
Mijn verlovingsring is van staal, en daar zie je in elk geval wel nu al een paar krassen op. Hij is ook breed, wat last geeft bij het sporten. Maar voor een verlovingsring vind ik het wel iets hebben, zo staal.
Voor mijn trouwring denk ik dat het witgoud zal worden, is wel iets duurder, maar tenslotte is het een juweel dat je tientallen jaren elke dag zal dragen, en dan maken een paar euro's toch weinig verschil?



Marjolijn
9-9-2006
 Meld misbruik29-8-2006 12:39:24

Wij hebben ook ringen van titanium en ik heb er dan een witgoud steentje in. Het is inderdaad dat deze ringen niet meer aangepast kunnen worden terwijl dit bij goud wel kan. Maar in onze winkel doen ze het volgende. Als je een andere maat van ring moet hebben doordat je bv dikker bent geworden dan geef je je ring terug en dan betaal je 42 euro. Daarna krijg je een volledig nieuwe ring in de juiste maat. Dus je moet niet een volledig nieuwe ring kopen.

Ik heb ook al gehoord dat je die ringen niet kan doorsnijden. Ik heb dat aan de juwelier gevraagd en die kan dat inderdaad niet maar moest het echt nodig zijn dan kunnen ze dat normaal wel in het ziekenhuis of bij de brandweer. Dat is toch alleen maar nodig als er een noodgeval is.

Bij ons zat ook op deze ringen een soort van verzekering van 3 jaar tegen diefstal en verloren gaan.

groetjes,

marjolijn



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik29-8-2006 15:55:30

Hey,

om alle redenen die hieronder al opgesomd zijn wilden wij niet voor stalen ringen kiezen. Wij zijn dus voor wit goud gegaan... maar dan 14 karaat. Minder duur en véél sterker dan 18 karaat goud. En je ziet geen enkel verschil.

Groetjes,
Lieve


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...