Nu Online
Momenteel zijn er 28 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kledij bruidskindjes

  13-6-2012 13:59:18
We zijn er uit wat we willen hebben voor de bruidskindjes ( ongev) nu vroeg ik mij af of het nu al te vroeg is om deze te kopen/ bestellen. Ik wou eigenlijk eerst een paar dure winkels aandoen tijdens de solden voor iets en anders via humptiedump/suitsyouwel. We hebben de huidige maten van de bruidskindjes en hun lengte. Het meisje is 4 en de jongen is 8 ( dacht ik), geen idee of de leeftijd ertoe doet.
Dezelfde vraag eigenlijk over de schoenen.

ter info:
kleedjes die ik mooi vind voor het meisje:

Sara
6-10-2012
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 2469


Jolien
4-8-2012
 Meld misbruik13-6-2012 14:13:22

Hallo,

Wij zijn 4 maanden voor ons huwelijk de kleedjes van de bruidskindjes gaan kopen!
Bij ons zijn ze nog redelijk klein. één van 3 jaar en één van 2,5 jaar.
Maar ik had op voorhand eens gevraagd in een kinderwinkel en die zeiden ongeveer 4 maanden voor het huwelijk!



Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik13-6-2012 14:39:44

Ik zou het nu al durven bestellen.
Mijn kinderen zijn nu 7j en 5j, en die kunnen hun kledij toch ettelijke maanden dragen, hoor. Zo snel zijn die (bij ons toch) niet te klein. Mijn zoontje draagt nu zelfs nog enkele t-shirtjes van eind vorige zomer. Dat is toch al snel 8 maanden geleden gekocht, hé.
Misschien kan je begin juli nog naar enkele winkels gaan om te zien of je daar je keuze vindt. Maar als je vraag is "kàn ik het nu al bestellen", dan zeg ik ja.

De website van Lollypop kende ik niet! Ga er ook eens piepen straks.

Katrien



Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik13-6-2012 15:28:31

Oooh, cutiepie kleedjes! Vooral dat tweede voor de meisjes, en dat pakje voor dat jongentje, heel leuk :-)



Annelies
13-10-2012
 Meld misbruik13-6-2012 17:37:45

wij trouwen de week na jullie en ik heb de kleedjes ook al hoor behalve een lange broek voor onze kleine jongen . ze zijn 4 jaar (meisje) en 2 jaar (jongen). Als je iets gezien hebt dat je graag zou willen zou ik niet wachten hoor...



Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik13-6-2012 20:31:05

Ik heb vandaag het kostuum van mijn zoon binnen die ik zondag besteld had bij suits you well. zeer tevreden.

verwacht wel geen superkwaliteit, maar dat kan ook niet hé, voor een 4-delig kostuum voor 40 euro.
Nu, ik wou er niet veel geld aan uitgeven want mijn zoon gaat dat nooit ofte nimmer nog aandoen, véél te uncool!
de jurken voor de bruidsmeisjes bestelde ik bij bruidskledij Steven in Torhout. Mijn verloofde zijn dochters zijn 10 en 17 en ons dochtertje is 2. De oudste 2 hebben dezelfde jurk, maar de jongste in het wit en de oudste in het zwart. Ons dochtertje heeft een rood jurkje. Alle kinderkleding (tot 176) kost daar tussen de 100 en 125 euro, ook voor de kostuums... Voor de kleinste heeft ze maat 2 en 3 besteld. mocht ze nog groeien in de tussentijd, dat we zeker een juiste maat hebben. Is dus zeker ook niet duur en je kan het wel ns passen en aanzien.
Voor de meisjes hadden wij iets helemaal anders in gedachten, maar door het aan te zien was het toch niet zo mooi als op de kapstok...
Wij hebben een rode draad in onze trouwdag. Alle mannen dragen zwart kostuum met rode das. voor de oudste 2 dochters ga ik zien voor rode accessoires voor op het kleed (lint in middel of bloem opgespeld) Gaat mooi zijn ,ik ben er zeker van.
dus, mocht je niet ver van Torhout wonen, zeker de moeite om s binnen te springen. (btw, een aantal jurken van humpie dump hebben ze daar ook...)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...