Nu Online
Momenteel zijn er 71 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

honeymoon

  13-6-2012 13:54:18
we zijn nog altijd ni zeker OF we wel op honeymoon kunnen gaan. De verloofde is op dit moment zwaar aan het onderhalen met de mensen van de personeelsdienst.
ALS we weg zouden kunnen gaan zouden we een weekje ( zo-zo) of 10 dagen max weg kunnen gaan.

Iemand enig idee waar het nog goed weer is in begin oktober ( lees: ik wil met mijn luie kont in de zon liggen :-p) en waar je niet te veel tijd verliest met vliegen? Zeker als we maar een weekje weg kunnen vind ik dat zonde om 2 dagen te verliezen aan vluchten.

Ik wou graag naar mauritius ofzo maar voor minder dan 10 dagen lijkt me dat dom. Maar dat genre vind ik wel tof.
Ow en ons budget is ongeveer 1000 euro de man ( beetje variabel)

Sara
6-10-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 902


sonja

 Meld misbruik13-6-2012 14:28:21

Jammer genoeg kan je van het weer niet meer zeker zijn in de herfst.
Zelfs Canarische eilanden,...het blijft een gok.
Toch zou ik mijn geld alleen durven inzetten op Egypte (Hurghada of Sharm).

Succes !



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik13-6-2012 14:28:32

Wij gaan naar de Kaapverdische en hebben voor 13 dagen 1300 per persoon betaalt...van 16-30 september...misschien eens kijken op de website van Globe Travel (.nl)?

Is 6 uur vliegen en anderhalf uur tijdsverschil dacht ik...is nog te doen voor een weekje é ;-)

Succes met de zoektocht!

groetjes



julie
24-9-2011
 Meld misbruik13-6-2012 14:53:45

Wij zijn in oktober 2010 naar Marsa Alam gegaan in Egypte. Elke dag volle zon en 30°C en het is maar 4u30 vliegen. Hotel 'Akassia Swiss Resort'. Een echte aanrader !Groetjes



Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik18-7-2012 18:13:33

4u30 is afhankelijk van waar je naartoe gaat hé :)
wij vliegen naar Luxor, 6u vliegen.
Vorige week geboekt met een lastminute !


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums