Nu Online
Momenteel zijn er 32 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

alles valt in de plooi

  13-6-2012 8:02:38
met nog 22 dagen op de teller begin ik wel een beetje zenuwachtig te worden gisteren de ringen gaan halen bij fede di oro en ze zijn schitterend een echte aanrader en super goede service+ vriendelijke mensen. vrijdag laatste pas en afhaling van men trouwkleed het komt allemaal zo dicht bij .
onze zoon heeft ook zijn kostuum gekozen en men vriend zijn kostuum is ook al thuis
jammer dat ik geen vrijgezellenfeest zal hebben daar men vriendinnen allemaal met verschillende uren werken en ik ook nog eens tupperwareconsulente ben en dat men agenda ook goed vol staal maar ni getreurd we doen wel iets after the wedding . veel succes met de voorbereidingen van jullie huwelijken bij ons was het een zalig jaar met de voorbereiding te doen en nu rustig aftellen se nog een paar dagen werken en dan verlof JOEPIE
hopelijk wordt het beter weer de komende weken want van die regen wordt je depri

kathie
6-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 927


Stéphanie

 Meld misbruik13-6-2012 12:02:44

Heb nog een vraagje over je ringen. Wij zouden ook naar Fede di Oro gaan voor onze trouwringen. Hoe vroeg op voorhand moet je hiervoor langs gaan bij de juwelier. Wij trouwen op 30 maart 2013.



kathie
6-7-2012
 Meld misbruik13-6-2012 13:15:34

wij hebben onze ringen begin januari gaan kiezen en vastgelegd. en gisteren gaan afhalen anders moet je eens even bellen om te horen hoeveel tijd ze ervoor nodig hebben.
groetjes en veel succes met je voorbereidingen



joyce
26-10-2013
 Meld misbruik13-6-2012 14:00:38

genieten van het aftellen zou ik zeggen wij hebben nog 8dagen en 9uren op onze teller en de stress begint zich fameus te laten voelen!

groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...