Nu Online
Momenteel zijn er 24 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hof Ten Bosse?

  28-8-2006 18:50:34
Ik las in een ander topic dat Hof Ten Bosse helemaal vernieuwd zou zijn, met een suite enzo?????

Ik weet daar helemaal niets van en ga daar volgend jaar trouwen...

KLOPT DIT?

Miet
26-5-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1147


Veroniek

 Meld misbruik29-8-2006 8:49:03

Dag Miet

Wij zijn daar eind april, begin mei gaan kijken en toen waren ze bezig dit aan het bouwen.

Dus ze waren dit weldegelijk van plan, maar tegen ons hadden ze gezegd dat het een relaxatieruimte ging worden voor de trouwers. Je ging er niet kunnen slapen... Maar blijkbaar staat er nu toch een bed...

Misschien eens informeren...

Groetjes
Veroniek
20 07 2007



Annelies
28-10-2006
 Meld misbruik29-8-2006 9:20:10

Hallo, wij trouwen in december in Hof Ten Bosse. We zijn er vorige week nog langs geweest en ik kan je verzekeren, de bruidssuite is SUPER!!! Ze moest enkel nog geschilderd worden en aangekleed. Aanvankelijk was het inderdaad niet de bedeling dat het trouwpaar er zou kunnen slapen, maar ik had de indruk dat dit wel moeglijk zou zijn, want hij sprak zelfs over een champagneontbijt en zo dus... In het hofje dat er achter ligt staat trouwens een seuna met dompelbad en een jacuzzi met lichttherapie!! Niet twijfelen dus!
Groetjes,
Annelies
09-12-06



Nele
19-5-2007
 Meld misbruik29-8-2006 13:58:34

Dag Miet,
wij trouwen er ook op 19 mei
2 weken geleden zijn we er nog es langs geweest, en hebben we de suite ook gezien. Onze ouders hadden die al direct gereserveerd voor hen zelf :D
Ze vonden dat wij onze eerste nacht in ons eigen bedje moesten kunnen meemaken, en zouden zich zelf opofferen om in de jacuzzi te liggen en de sauna :p
Ze wisten toen wel nog niet hoeveel ze ervoor zouden vragen...
Maar ik zie het helemaal zitten om daar onze huwelijksnacht door te brengen!
De feestzaal zelf heeft nieuwe meubels gekregen in juli, echt mooie dikke leren stoelen, donker bruin. Helemaal anders dan wat nu nog op de site te zien is.



Miet
26-5-2007
 Meld misbruik29-8-2006 17:19:55

Vreemd... Ik had helemaal niet gezien dat ze daar iets aan het bouwen waren... Waar dan precies?Wij zijn nochtans in mei gaan kijken... Ik wist wel dat er nieuwe meubeltjes zouden komen...

Wel leuk hoor... Zou er graag nu naartoe rijden om alles eens te bekijken... :-)

Nele, wij trouwen een week na jullie... Breek onze zaal niet af hé... :-)



Nele
19-5-2007
 Meld misbruik1-9-2006 12:13:05

Dag Miet,
als je vanuit de zaal naar het terras achteraan kijkt, hebben ze links achter de omheining die suite bijgebouwd. volledig apart van de zaal dus
Als je eens tijd hebt moet je eens passeren, is echt de moeite! En het nieuwe meubilair is zeer mooi!
We zullen proberen ons best te doen om niet alles af te breken ;-)

als je nog vragen hebt, mail gerust:
nele_vdr@hotmail.com

groetjes
nele
19/05/07


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...