Nu Online
Momenteel zijn er 193 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 12 dagen

  28-8-2006 18:47:12
de laatste loodjes wegen het zwaarst zeggen ze wel dat is zo! ik slaap niet meer 's nachts bij de gedacht aan "dat mag ik niet vergeten en dat mag ik niet vergeten en dit en dat en dit....." ben ik alleen of zijn er nog zo'n bruidjes?

Sofie
9-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 917


Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik28-8-2006 19:09:34

Hey,

bij ons is het vrijdag zover... er staat nog 4 dagen, maar eigenlijk zijn het er maar drie meer. Ik heb zo'n aanvallen van stress en 'het gaat niet lukken' en vannacht heb ik voor het eerst wakker gelegen. Zal dus wel normaal zijn zeker?

Succes op je grote dag en geniet maar zoveel mogelijk van de laatste voorbereidingen... het schijnt veel te snel voorbij te zijn.

Lieve



Sofie
9-9-2006
 Meld misbruik28-8-2006 19:19:35

jij ook lieve en ik hoop dat de zon mag schijnen! ik heb zaterdag mijn vrijgezellenfeest, ik hou mij hart al vast!



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik28-8-2006 19:55:44

Hey

Bij mij ook 12 dagen!!! Maar ik heb nog geen stress, eergisteren zijn we voor de wet getrouwd en dat is zo goed meegevallen ondanks de weinig voorbereiding dat ik het nu volledig zie zitten. Al die dingen waar ik me op voorhand druk in maakte (gaan onze families wel overeenkomen, het weer, gaat iedereen dat daar wel goe vinden, enz...) zijn supergoe meegevallen. In feite moest ik mij helemaal niet druk maken. Dus nu denk ik dat dit binnen 12 dagen ook wel zo zal zijn zeker? En als ik aan iets denk schrijf ik het meteen op zodat ik het niet meer vergeet. In feite zijn we klaar, maar we moeten nog zo wat kleinigheden doen zoals wat mensen opbellen. Het enigste waar ik mij zorgen in maak is dat we maar niks vergeten van materiaal (bv de bruidskaars of zo) en we hebben redelijk wat om mee te nemen..

Groetjes

Vicky
09.09.06



Vanessa
9-9-2006
 Meld misbruik28-8-2006 21:59:05

bij mij ook nog 12 dagen, de stress is goed te doen nu, heb er meer van mijn werk dan van de trouw zelf, een hele drukke periode spijtig genoeg. Ben de menu's ana eht afwerken op mijn gemak, maar de rest is eigenlijk af. Van 6 september tot 16 september zet ik de werkknop even op uit, zodat ik wat tot rust kan komen. had een paar weken geleden veel meer stress.
Maak gewoon een lijstje en alles waar je aan denkt schrijf je op, net zoals Vicky zegt, doe ik nu ook om niets te vergeten.
groetjes
V
09/09/06



Sabrina
20-9-2006
 Meld misbruik28-8-2006 23:14:42

Sofie,

laat alles gewoon maar op je afkomen, je moet je nergens zorgen in maken, GENIETEN moet je doen!! De dag is zo snel voorbij é, je kunt het niet geloven ! En als je als eens iets vergeet, dan zou dat nog de wereld niet zijn zeker?
Relax nu maar, alles komt wel in orde...

Groetjes,
Sabrina
12.08.05



Marjolijn
9-9-2006
 Meld misbruik29-8-2006 12:51:18

Hallo,

ook wij trouwen op 9 september en zowel bij mij als bij mijn ventje is er nog niks te bespeuren van zenuwen. Ik denk dat we nog niet beseffen wat er die dag allemaal gaat gebeuren ;-) Bij mijn moeder en schoonmoeder daarentegen zie ik de stress toch wel al wat opkomen. Zij willen natuurlijk dat alles perfect loopt. Maar ik ga er vanuit dat er altijd wel wat kleine dingen mislopen en zolang het daarbij blijft is het niet erg. Voor mij moet het niet tot in de puntjes geregeld worden. Ik hoop gewoon dat de zaal in orde is (want daar hebben we toch wel wat probleempjes mee gehad), het eten lekker is en we ons goed kunnen amuseren op de dansvloer!

Probeer een beetje te kalmeren. Het zal allemaal wel lukken. En ze zeggen toch dat we er echt van moeten genieten aangezien het zo snel voorbij is ;-)

groetjes,

marjolijn



Sofie
9-9-2006
 Meld misbruik29-8-2006 16:53:35

jup het klopt allemaal ook de moeder wordt nerveus en de vader en die maken mij nog meer nerveus grrr



Wendy
5-8-2006
 Meld misbruik29-8-2006 17:38:23

Hey

Ik had 't de laatste week ook heel erg. Kon nog niet meer eten en ik kan altijd eten, dus dat wilt al wat zeggen.. Maar ge moet er gewoon lekker van genieten.. Echt, 't is zo fijn

Wendy
05/08/06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...