Nu Online
Momenteel zijn er 193 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wat gaat het plots snel

  12-6-2012 17:21:03
Hey mede bruidjes!
Even dit berichtje want al die kriebels in mijn buik is niet gezond :D even ventileren!

Ik kan gewoon aan niets anders meer denken dan aan de grote dag! zeker omdat iedereen rondom ons al wat zenuwachtiger wordt/ enthousiast...

Wat een raar gevoel is dit toch allemaal :D gestart op + 300 dagen en nu nog 24... KRIEBELS (weeral eens)

Vrijdag is een heeele leuke dag: de kleedjes van mijn zus (getuige) en mama zijn klaar en nu blijkt het mijne ook dus dan mag ik het wrs al meenemen (aangezien het begin mei al helemaal afgemeten is op mijn lichaam :D - dus nu derde pas) daarna gaan mijn ventje en ik naar FDO om onze ringen! zo spannend!!!


Vorige week ook het laatste gesprek gehad met de fotograaf, restaurant (voor delunch),
Donderdag de inrichting van de zaal nog eens bespreken,... Ik mag echt niets vergeten :p

Alle bevestigingen zijn zo goed als binnen - had ik wel wat schrik voor maar tviel super goed mee: iedereen super snel geantwoord en maar 15 ofzo die afzeggen :D geeft een tof gevoel gezien toch de moeilijkere datum (begin van vakantie).

Zo ik denk dat ik nu even de kriebels heb kunnen laten vliegen... voor een paar dagen dan toch want volgende week is het onze vrijgezellendag (elk apart natuurlijk!) en dan zullen er kriebels zijn + zenuwe :D wat gaat dat geven :D ik hou jullie op de hoogte :D

Groetjes!!


Anne
7-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1277


Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik12-6-2012 17:47:43

Ik begrijp je gevoel ! kriebels :)
wij hebben nu zaterdag onze vrijgezellen... :) spannend!



Marijke
6-7-2012
 Meld misbruik12-6-2012 19:38:35

Wij trouwen een dagje eerder en hier ook heel veel kriebels en zenuwen, als ik in bed lig denk ik aan 100 en 1 dingen, hoop ook zo op mooi weer, maar ja...en om nog maar van de dromen te zwijgen...

Groetjes



Serena
25-5-2019
 Meld misbruik12-6-2012 20:10:06

hier ook vollop zenuwen en kriebels! vooral omdat mijn kleed nog niet in orde is, mijn schoenen en bolero nog altijd niet zijn aangekomen in de winkel.. het word nog spannend!! Ook ik heb zaterdag mijn vrijgezelle!.. ikben benieuwd ik weet echt van niets en ze willen niets lossen enkel dat ik in het roze en wit aangekleed moet! Groetjes Serena



francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik12-6-2012 20:31:10

het gevoel is ook hier heel kenbaar.
Wij trouwen een dag eerder dan jullie. bijna als is rond maar toch heb ik het gevoel dat ik wat vergeet. maar kom er niet achter wat.

gr francis



Janine
30-6-2012
 Meld misbruik12-6-2012 21:47:01

Hier begint het ook te korten: nog 17 dagen !
Zaterdag de vrijgezellen. Morgenmiddag vrij, dus nog's rondrijden om wat spulletjes te verzamelen :)
Komt helemaal goed!



Freya
7-7-2012
 Meld misbruik13-6-2012 0:17:57

Hier ook nog eentje.
Sinds vorige week hangt mijn kleed bij moeder thuis, volgende week mogen de mama's hun kleed gaan afhalen.
Zaterdag bracht FDO onze ringen aan huis. Opnieuw een waaw gevoel (al die keren waaw voelen is toch wel geweldig he!)
Nog niet iedereen heeft iets laten weten maar nog tijd tot vrijdag.
Volgende week heb ik nog proefmake up en proefkapsel, hopelijk valt dat een beetje mee!

Héééérlijk die kriebels, ik zal ze nog missen nadien! :-)



mieke
7-7-2012
 Meld misbruik13-6-2012 11:35:51

Hoi Anne,


Hier dezelfde kriebels en gevoelens hoor.
Begonnen aan in de 400 dagen en nu nog 23!
Pfff telkens ik aan de dagen denk krijg ik kriebels hoor:-)
Die laatste maand vliegt zo snel vind ik.
Ik word er ook zo nerveus van.
Ik ben zo bang dat ik vanalles zal vergeten zijn.

Wat moeten jullie nog zoal doen? Er zijn zoveel kleine details nu vind ik.
Misschien dat ik via jullie nog kan weten wat ik nog zou kunnen vergeten zijn.
Ik denk dat ik het meeste in orde heb alleen nog cadeautjes voor de ouders en de getuigen.

Ik wens alle medebruidjes de laatste dagen nog veel succes toe en dat het een prachtige dag mag worden met vooral véél zon:-)


veel groetjes,

Mieke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...