Nu Online
Momenteel zijn er 243 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

26 mei 2012 - our perfect day!

  12-6-2012 12:18:20

Hallo allemaal,
Ik heb hier op dit forum altijd met veel plezier de verslagjes gelezen, dus bij deze ook het mijne...van een perfecte dag!!

's Morgens vrij vroeg opgestaan en rustig make-up en haar laten doen, en een 1e kleine fotosessie gehouden terwijl mijn toekomstige naar zijn ouders was. Mama en zus (getuige) hebben mij geholpen bij het aankleden, heel leuk!
Tegen 12u kwamen de beste vrienden en de dichtste familie aan, en dan was het uitkijken naar de aankomst van de bruidegom. Iedereen verzamelde aan de overkant van de straat en toen hij aan kwam gereden, volgde natuurlijk een luid applaus. Heel leuk moment, en zeker ook als je elkaar voor het eerst ziet
Dan rustig een glaasje gedronken en iets gegeten. Goed op tijd vertrokken naar het stadhuis, en omdat we er wat te vroeg waren en de vorige koppels iets later gestart waren dan gepland, hadden we nog tijd om een fotoshoot te doen op de grote markt van Aalst, onder het toeziend oog van de volle terrassen want het was schitterend weer, heel tof!
Iets later dan gepland volgde dan de ceremonie en hoewel het een beetje 'bandwerk' is, is dit heel goed meegevallen. Het enige ‘speciale’ was dat vlak na het ja-woord opeens alle ramen keihard openvlogen! Heel bizar..
Daarna een lekker glaasje bubbels gedronken buiten aan het stadhuis, en een superleuke fotoshoot gedaan.
Tegen 18u zijn we dan aangekomen in de feestzaal, eerst op het terras een aperitiefje gedronken en dan heel lekker gegeten. Vanaf 21u kwamen dan de andere gasten aan, met nog eens een hapje en drankje op het terras, gezien het mooie weer. En dan is het feest losgebarsten, tot 's morgensvroeg! Zalig! Het was 7u toen we thuiskwamen..

We hebben nog geen foto's van de fotograaf, enkel 2 foto's op de homepagina van zijn website (de eerste 2 foto's die je ziet, met het rode bruidsboeket) : www. image-ine.net

Bij deze nog eens een dikke pluim voor:
- feestzaal De Majeur in Roosdaal www.demajeur.be : super locatie en perfecte organisatie van de eigenaars
- fotografen Erik en Davy van Image-ine en Ankie voor de perfecte begeleiding
- het prachtige bruidsboeket van Domus Florum in Aalst
- traiteur Philippe Van Laeren, alles was om duimen en vingers af te likken
- Mia Monta in Zottegem en Villa Verdi in Gent voor de outfit van bruid en bruidegom
- Christophe Waterinckx voor de supermooie trouwingen
- Lucky’s DVD babbelbox: hilarisch, vooral later op de avond!
- DJ Burt van Partydj.be die er een spetterend feest van gemaakt heeft

Enige minpunt: de kapster aan huis die veel te veel geld vroeg voor wat ze maar gedaan heeft (maar dat heb ik niet aan mijn hart laten komen).

Aan iedereen die de mooiste dag nog moet beleven: geniet ervan! Ik had echt spijt toen ik de volgende dag wakker werd en besefte dat onze dag erop zat!

groetjes,
een happy bruid


Sofie
26-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 2446


Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik12-6-2012 12:37:49

Proficiat met jullie huwelijk! Wat een leuke fotootjes seg! Ben al benieuwd naar de rest. En geweldig mooie jurk had je aan (mijn vriend heeft al laten weten dat hij graag zoiets had, maar helaas). Geniet nog van het getrouwde leven!



penny
7-9-2012
 Meld misbruik12-6-2012 14:34:45

Duidelijk aan het nagenieten! Een dikke proficiat...

Kan je even laten weten wat de prijs van de babbelbox was? Staat nergens op hun site vermeld..



jamina
31-8-2012
 Meld misbruik12-6-2012 14:35:30

Kei leuke foto's, echt mooi!!
schandalig van die kapster, ma van de moment dat je bruid uitspreekt, betaal je het dubbele van alles, precies of ze dan denken dat je geld teveel hebt :-(
Veel succes samen, en geniet van alle mooie momenten!!

xx



Sofie
26-5-2012
 Meld misbruik12-6-2012 14:42:45

@ Penny
De babbelbox kostte in totaal 175€ (en hij was elke cent waard)!
We hebben ons geen zorgen moeten maken over de installatie en afbraak, dat werd allemaal perfect geregeld. En minder dan een week na ons feest hadden we de dvd al.
Echt een aanrader.

@ Jamina
Ja, jammer genoeg is dat zo.. En alles moest natuurlijk ook altijd cash betaald worden!



Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik12-6-2012 17:53:10

onze ringen komen ook van bij Christophe :)
maandag gaan we erom, zoooo zalig :)



Anke
4-8-2012
 Meld misbruik12-6-2012 18:44:00

Hey Sofie

Je zag er prachtig uit! Je bruidsboeket vind ik geweldig. Wat zijn je ervaringen met domus florum? Wat was ongeveer de prijs van het boeketje? We zouden er ook eens willen gaan kijken!

Anke



Wendy
28-9-2012
 Meld misbruik12-6-2012 20:40:05

Proficiat!! Heel toffe foto's.

Groetjes



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik12-6-2012 20:47:12

moooooooooooooi !! proficiat!



Sofie
26-5-2012
 Meld misbruik13-6-2012 12:39:59

Hi Anke,
Bij Domus Florum hebben ze een boek met voorbeelden, maar ik heb gewoon een omschrijving gegeven van wat ik wou (kleur, soort bloemen, vorm) en erop vertrouwd dat ze iets moois zouden maken. En dat was ook het geval!
Mijn boeket kostte 67€ (wat ik niet overdreven veel vind), maar ik heb het jammer genoeg niet kunnen bewaren (4 dagen op reis geweest na de trouw en daarna was het verwelkt).



Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik17-6-2012 22:21:18

Sofie,

Hele leuke foto's en heel leuk kleed! Dank je voor je verslagje, geniet nog van de witte broodsweken



Erik

 Meld misbruik18-6-2012 12:07:43

Sofie en Tom,

Ook wij hebben ons goed geamuseerd en jullie fotoshoot in de verschillende stadsdelen van Aalst was heel tof om te mogen doen!

Zoals ik jullie zaterdag vertelde bij het afleveren van de foto's, heb ik de foto montage van jullie "Perfect Day" nu ook on-line gezet.

Hij staat op de homepagina op www.image-ine.be , wanneer je iets naar beneden scrolled.
In de toekomst verplaats ik hem wel onder de rubriek multimedia reportage bij de andere reportages.

Jullie waren (en zijn nog altijd) een heel leuk bruidspaar en het was super om met jullie te mogen samen werken!

Nog eens bedankt voor jullie woorden van lof en success!

Erik
image-ine photography



sylvie
7-7-2017
 Meld misbruik13-12-2017 10:03:35

Dag Sofie,


Wij gaan morgen feestzalen de majeur bezoeken. Wat zijn je ervaringen? Deden jullie 1 grote fuif of was er ook eten voor de aanwezige gasten?




Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info