Nu Online
Momenteel zijn er 83 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aftellen beu!

  12-6-2012 9:09:31
Wat ik op voorhand wist: "neem een propere onderbroek mee, bikini, katchou botten, een koelbox met koelelementen en doe een bruine broek aan".
Eerste verrassing van de dag: ik mocht de hele dag in een mini cabrio rijden!
In de auto, Tine en ik hadden net mijn mama opgepikt, kreeg ik een rebus. Antwoord hiervan was dat we naar Mechelen reden, naar een andere vriendin, Nathalie, thuis. Daar stond al de rest ons op te wachten.
Zij allen met dezelfde T-shirt aan: "vooraan bedrukt met: ooit was ze een konijn... achter: ...maar nu trouwt ze met een zwijn" en een kweeni hoe mottige foto van mijn toekomstige man. Het konijn doelde op mijn activiteiten in het jeugdwerk, ben jarenlang bestuurslid geweest van de vzw zonevreemd konijn. Ik mocht dan een shirt aandoen met als opschrift "Op 30 juni ga ik trouwen, en daarom gaan wij vandaag een feestje bouwen". Verder kreeg ik nog bunny oren, een bunnypomponstaartje en een sluier. De dames hadden cupcakes gebakken met op elke cupcake een letter. Die vormden samen de zin "wij gaan cupcakes versieren in ninove" (opdracht 2).
Met zen allen van mechelen naar ninove. Leuke middag gehad en een zeer mooi resultaat.
In Ninove op het terras had ik de eerste cupcakes al verkocht (opdracht 3), de eerste felicitaties en tips in mijn boek (opdracht 4) en lagen de koelelementen fris (opdracht 5: zorg ervoor dat ten alle tijde de koelelementen bevrozen blijven). Een woordzoeker met als resultaat "Blankenberge" (opdracht 6) kreeg ik hier gepresenteerd en zo was meteen ook onze eindbestemming gekend. Verrassing! We gaan dus niet alleen op vrijgezellendag... we gaan op VRIJGEZELLENWEEKEND!! Hadden mijn vriendinnen en mijn mama geregeld dat we hier gingen overnachten (vandaar die propere onderbroek!). Een appartementje voor 6, werd door middel van de nodige dubbele luchtmatrassen omgetoverd tot een slaapplaats voor 12!
Van een ei moest ik komen aan een fles aperitief... deze opdracht hebben we gestaakt toen ik van ei naar blikje cola aan shampoo kwam wegens tijdsgebrek (opdracht 7). Ook diende ik, als fervente portodrinker, 4 verschillende soorten porto's te herkennen (opdracht 8). We moesten om 20u in het restaurant 'Klein - Begin' in Blankenberge zijn. Superlekker eten! Van iedereen! Ik diende mijn garnaalkroketten en tagliatelli met scampi en sint-jacobsvruchten met stokjes op te eten (opdracht 9) en diende steeds met links te drinken (opdracht 10). Ik mocht tevens de andere aanwezigen van het restaurant trakteren op een voordracht van een gedicht waarin al mijn vriendinnen een rolletje speelden (opdracht 11). En diende ook steeds naar het herentoilet te gaan (opdracht 12). De cupcakes raakten hier goed verkocht! Beter dan verwacht hebben we goed kunnen uitgaan op mijn verdiensten! Ook mocht ik nog monopolyhuisjes en hotels verkopen (zit in de vastgoedsector - opdracht 13). Na het eten zijn we dan het nachtleven ingedoken. Hier waren verdere opdrachten: bij binnenkomst min. 5 mannen zoenen met rode lipstick (opdracht 14) - het gekende pingpongballetje van de ene pijp naar de andere broekspijp 'knijpen' (opdracht 15) - etiketjes uit boxershorts knippen (opdracht 16) en een aandenken meenemen uit elk etablissement, al dan niet gevraagd (opdracht 17). Van de "Parasol" waar het dan ook nog eens bal marginal was, naar het "Buitenland" en de "Pancho Villa". Om half 6 terug op ons logeeradresje aangekomen en om 9u stonden ze alweer op de tonen van "tche tche" te dansen en te springen! We zijn nog gaan ontbijten met zijn allen, en hebben nog een terrasje op de dijk gedaan, in het zonnetje!
Ik heb echt de meest fantastische vriendinnen! Alles was voor mij een super verrassing met als kernwoord van het geheel "leuk!"!

Ilse
30-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1152


Ilse
30-6-2012
 Meld misbruik12-6-2012 9:12:51

De titel kon ik niet wijzigen! Kreeg ineens enkel de keuze uit enkel de titels die ik in het verleden al eens had gebruikt...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...