Terug naar overzicht
Sint-Michiels. Maar dat telt ook zeker? :)
uit Assebroek, maar mijn ouders wonen in 't centrum
Brugse in hart en nieren, maar nu in gistel
in de Smedenstraat zit Linea Rafaelli,
Brugge it is :-)
Ik woon in hartje Brugge, en mijn kleed komt van Bruidshuis Ellen, net over de grens. Ook niet zo ver en heel vriendelijke mensen!
hoi Caroline,Wij hebben ook even overwogen om te trouwen op 12 december, of tenminste dan het wettelijk huwelijk te organiseren. Maar omdat een fotograaf niet goedkoop is, vonden we het te spijtig dat we dan geen professionele foto's van het huwelijk zelf zouden hebben (zeker aangezien Brugge zo'n supermooi stadhuis heeft). We trouwen al niet voor de kerk, dus ja. Ons feest gingen we sowieso de vrijdag laten doorgaan, net vanwege de praktische moeilijkheden die je zelf ook aanhaalde; het leek ons een stuk minder evident een feest op woensdag geregeld te krijgen...
hey Caroline,wij trouwen in het fabriekspand in Roeselare, met Ma kwizien als traiteur. Als fotograaf hebben we Jef Celen, die vraagt €600 voor een ganse dag, met alle foto's die hij gemaakt heeft in hoge resolutie. Valt ook wel mee dus :-)Wij hebben ook al een zoon (zal dan 4 en een half zijn), en we doen 's middags een kindertrouwfeest (in een apart zaaltje van het fabriekspand). Ik trouw ook niet in het wit, maar mijn kleed is ondertussen besteld. Mijn vriend heeft ook zijn kostuum besteld vorig weekend, dus enkel nog ons zoontje kleden en dan alle bijkomende zaken zoals schoenen en ondergoed, en dat is dan ook al geregeld. Qua DJ hebben we eigenlijk niet gezocht; we hebben vrienden die vroeger bij ons in de jeugdbeweging zaten die af en toe spelen op een fuif(je), en we vonden dit altijd zo'n goeie muziek dat we niet getwijfeld hebben... En zo is er tenminste iets gratis die avond :-)