Nu Online
Momenteel zijn er 87 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Louboutins gezocht!

  11-6-2012 19:59:43
Hoi bruidjes,

zoals de titel het al aangeeft ben ik op zoek naar schoentjes voor de grote dag. Al jaren zeg ik dat ik op mijn trouw absoluut Louboutins wil. Sinds kort is er een online shop, maar ik zou ze toch liever gewoon in een winkel gaan kopen zodat ik ze kan passen en de kleur goed kan bekijken (aangezien ik wss niet voor het wit-wit ga kiezen).

Iemand een idee waar ze deze schoenen in België verkopen? Hebben ze er ook een uitgebreide collectie? Of zou je daarvoor echt naar Londen/Parijs moeten? Vanaf wanneer zouden de schoenen van de wintercollectie die al online staan beschikbaar zijn?

lieve groetjes,

Kirsten

Kirsten
11-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1741


Lien
7-7-2012
 Meld misbruik11-6-2012 20:54:28

SN3 in Antwerpen verkoopt er, maar voor de echt uitgebreide collectie zou ik naar Parijs gaan ;-)



Sara
6-10-2012
 Meld misbruik11-6-2012 21:24:55

een geweldige website is:
http://www.thelabelfinder.com

zoek gewoon in de buurt en voilaaaaaaaaaaaa



Kirsten
11-5-2013
 Meld misbruik11-6-2012 21:39:24

Dank je wel voor de snelle reacties. via thelabelfinder.com kan ik enkel de winkel in Antwerpen vinden waarvan Lien al sprak. Dacht thans dat er ergens in Brussel ook eentje moest zijn maar weet niet waar.

Lien: enig idee hoeveel schoentjes ze daar ongeveer hebben van Louboutin?



Ylenia
18-8-2012
 Meld misbruik12-6-2012 8:45:15

Ik heb de mijne in Parijs gekocht ;)



Lien
7-7-2012
 Meld misbruik12-6-2012 13:11:19

t Goch, ik heb ze niet geteld ;-)
Feit is dat ze daar verschillende merken door elkaar hebben staan, dus geen idee hoeveel paar louboutins er stonden... Niet al te veel alleszins. Wil je echt louboutins of wil je eventueel miu miu, prada, jimmy choo ook eens bezien: dan zeker eens in de schuttershofstraat lopen en ook eens naar verso gaan in de nationalestraat ;-)



valerie
15-9-2012
 Meld misbruik13-6-2012 14:12:17

@Ylenia, is het de moeite om naar parijs te gaan, zou graag in juli gaan kijken...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...