Nu Online
Momenteel zijn er 118 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Stola

  11-6-2012 16:01:59
Mijn mama heeft een stola bij haar feestoutfit. Hoe kan je die precies knopen? In de winkel hadden ze het op haar rug gebonden maar ik weet niet meer precies hoe. Leg je dat dan gewoon in een enkele knoop en hangen die linten omlaag? Wat zijn de andere opties?
Heeft jullie mama een vestje of een stola? Wat vinden jullie het mooist?

Bedankt!

Bianca
7-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 970


Elke
13-7-2012
 Meld misbruik11-6-2012 16:15:37

Dag Bianca

Ik zelf heb als bruid ook een stola bij mijn kleedje. Mijn kleedje is een bustiermodel en in de winkel hebben ze de stola op twee verschillende manieren geknoopt:
- stola in je nek leggen, twee uitersten voor je schouders laten hangen en dan de uitersten naar achter doen (dus onder de oksels door) en samenknopen in één knoop (of een strik, afhankelijk van de lengte)
- stola over je schouders hangen waarbij de twee uitersten aan een schouder eindigen en daar worden samengeknoopt in een strik, zo heb je een beetje het effect van een boothals

Ik weet niet of je begrijpt wat ik bedoel, want als ik mijn bericht herlees, dan besef ik dat het niet al te duidelijk is voor iemand die het niet voor zich ziet...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...