Terug naar overzicht
Hey Ann-Sophie!Alles goed? Is je vrijgezellenavond goed verlopen? Wat fotolocaties betreft: wij zijn ook naar binnenlocaties moeten gaan zoeken (in maart kan 't koud zijn hé) en zijn uiteindelijk uitgekomen bij Sterck, de badkamerwinkel aan de tragel. Da's een heel moderne winkel, met doorkijkjes en zo en heel veel licht binnen (altijd belangrijk hé voor foto's). Ook een aantal 'pleintjes' met mos en boomstammetjes of stenen. Heel leuk om daar foto's te maken! Op onze foto's zie je ook niet dat we in een badkamerwinkel staan (behalve natuurlijk die waar we in een bad zitten!). En we zijn daar fantastisch ontvangen door mijnheer Sterck himself (zelfs nog twee flessen wijn cadeau gekregen). Wel op voorhand eens vragen hé, maar normaalgezien kan dat geen probleem zijn. De winkel is toch open en je loopt niet echt iemand in de weg hé. Voor de rest hadden wij gedacht aan 't Oud Hospitaal, maar dat is, buiten 't nieuwe gedeelte, nogal donker. Waar ik eventueel ook aan dacht, da's die winkel van Tommy Hillfigger in de Lange Zoutstraat, waar vroeger die stoffenwinkel was. Als 't niet te druk is, is dat ook een heel leuke locatie (vooral linksachter, die overdekte hal naar de tuin met dat mooi trapje). Da's natuurlijk iets minder bereikbaar met de auto hé, als 't regent ben je best dat je zo dicht mogelijk kan parkeren.Ik wou eigenlijk komen kijken naar de mis, maar nu moet ik werken tot 13u en kan pas ten vroegste om 14.30u in Haaltert zijn... Wanneer is jullie mis juist? Groetjes,Sylvie11/03/06
Hallo Sylvie !Leuk je te horen !Jazeker de vrijgzellenavond is super geweest. Het verslag staat van deze morgen op de site hier.Sylvie kan je me anders nog eens je gewoon email adres geven dat is misschien iets makkelijker te communiceren.GroetjesAnn-Sophie