Nu Online
Momenteel zijn er 60 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

de zoektoch naar een videograaf

  10-6-2012 22:00:27
Dag bruidjes en bruidegommetjes

Na een lange zoektocht voor een fotograaf, gaan we nu op zoek naar een videograaf. Waar hij/zij vandaan komt, maakt ons niet uit, hij moet wél in regio Antwerpen actief zijn! We willen een cinema-achtige huwelijksvideo! Het moet echt af zijn.

Helpen jullie mij in mijn zoektocht? MERCI

Charlotte
25-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1460


hanne
11-5-2013
 Meld misbruik11-6-2012 7:52:58

Noafilm is volgens mij een aanrader. Wij nemen hem ook omdat hij bij onze vrienden gefilmd heeft en de kwaliteit is echt top.




Jarne

 Meld misbruik11-6-2012 12:42:13

Dag Charlotte!

Kijk gerust eens op onze website (http://www.jdes.be ) voor informatie, voorbeelden en pzijen. Neem zeker contact op bij vragen of interesse!

Hartelijke groet,
Jarne
JDesign



Evi
25-8-2012
 Meld misbruik11-6-2012 13:12:32

Duchateau films uit brugge?



chrisje
5-8-2011
 Meld misbruik11-6-2012 17:29:25

Hallo,

Wij hadden Kurt vermylen, vind je op fb, een sympathieke man, niet duur een echte aanrader, ik zou hem zo terug nemen, hij is van Meerhout dus idiaal he!!

Succes verder



Karla
28-7-2012
 Meld misbruik11-6-2012 20:56:51

We hebben Erwin Maes, hij is heel goed =)
We hebben onze trouwfeest naast Antwerpen.



Diana

 Meld misbruik14-6-2012 22:03:03

Ik ken iemand die professional films maakt, oa bruiloften. kijk eens op zijn website... www.rdjproductions.nl

Ik hoop dat u er wat aan vindt.

Groetjes Diana



christel
5-11-2013
 Meld misbruik23-6-2012 18:33:29

hey, ms is dit iets voor u : http://www.2dehands.be/jobs-diensten/diensten/fotograaf...



Bianca

 Meld misbruik30-7-2012 18:02:35

Hallo

Alvast proficiat met jullie trouwplannen!
Bekijk zeker onze site eens www.stylemepretty.be
Moest je nog verdere vragen hebben, aarzel niet ze te stellen!
Groetjes
Bianca



Julie
13-7-2013
 Meld misbruik31-7-2012 9:14:14

Hey Charlotte,
Als het heel cinema-achtig moet zijn en echt af, dan moet je bij Motion Pictures zijn.
Ik heb veel videografen opgezocht, maar zij zijn echt wel de top in België, want het is niet voor niets dat zij voor bruidsmagazines werken en ook huwelijksreportages in het buitenland doen.
We zouden hun ook graag willen, maar ze zijn jammer genoeg boven ons budget. :(
Moest ik het geld ervoor hebben, onmiddellijk.
xx Julie



Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik31-7-2012 10:31:50

Hey Julie

We kennen motion pictures, maar valt bij ons ook buiten het budget :)



Wendy

 Meld misbruik24-8-2012 10:57:06



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info