Nu Online
Momenteel zijn er 313 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeau ouders/getuigen

  10-6-2012 21:28:36
Hallo iedereen,

Nog 75 dagen op de teller en vandaag hebben we onze uitnodigingen gefinaliseerd, klaar om aan de familie te geven of op de post te doen. Ondertussen heb ik ook nog eens een lijstje gemaakt met zaken die zo een beetje op de achtergrond geraakt waren, zoals de cadeautjes.
We willen graag een cadeau geven aan mijn schoonouders (door omstandigheden zullen de mijne er niet bij zijn), maar die hebben alles al. Voor een verjaardag ofzo is het al een zoektocht om iets passends te vinden, en nu zitten we weer met dat 'probleem'. Onze getuigen willen we ook een leuk cadeau geven. We hebben beiden gekozen voor een goeie vriend/vriendin.

Leuke ideeën zijn welkom.
Alvast bedankt voor de inspiratie.

Valerie

Valerie
25-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1154


Eline
7-7-2012
 Meld misbruik11-6-2012 9:18:44

Wij zitten een beetje met dezelfde vraag. Voor mijn getuige heb ik oorbellen uitgezocht, maar nu vind ik dat precies een beetje zuinig. De ouders zouden we het liefst een mooie ingekaderde foto geven, maar die heb je natuurlijk pas achteraf, en dat hebben we ze ook gegeven toen we ons verloofden. Voor de getuigen kan je eventueel een gegraveerde, luxe pen kiezen, dat vind ik wel toepasselijk, maar of mensen daar echt blij mee zijn?



joyce
26-10-2013
 Meld misbruik11-6-2012 11:02:31

wij hebben bij brianto 2wijn glazen laten graveren met de datum onze namen en dan bedankt lieve ouders met fles wijn voor de papa's en de mama's boeket bloemen



Veronique
24-8-2012
 Meld misbruik11-6-2012 13:16:31

Bij ons zal het een bongobox worden met bosje bloemen. Nadien gaan we met de mooiste foto's een kleinere versie samenstellen van ons fotoboek (via fotoalbum.be), met daar dan nog een persoonlijk tekstje in. Voor de getuigen bestellen we via bedankjes.nl een doos merciekes waar dan iets opstaat van: Merci dat je onze getuige was! en daar geven we nog een flesje cava of champagne bij. Ben blij dat we hier ook al uitgeraakt zijn, want ik vond dit echt niet zo simpel!

Veel succes nog
Veronique



Sara
30-6-2012
 Meld misbruik11-6-2012 20:12:41

Voor de ouders hebben wij een fles champagne met 2 gegraveerde glazen en nadien krijgen ze dan nog een foto. Voor de getuigen hebben wij een bongobon (superman en supervrouw) en een houten kist met daarop onze namen en de trouwdatum en in de kist voor mijn vriend zijn getuige een fles cava en mijn getuige een fles badschuim, met daarop 'Bedankt om mijn getuige te zijn.'

Nog veel plezier!



Jolien
4-8-2012
 Meld misbruik13-6-2012 8:22:20

Hoi, wij hebben een kaars gekozen en daarop laten schrijven "dankjewel" en op de andere zijde Jolien&Sven 04-08-2012 en we geven ze dan nog een bon voor een etentje!!
De ouders mogen nadien nog een foto kiezen, die wij dan laten vergroten!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...