Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

getrouwd 26 augustus 2006

  28-8-2006 12:06:23
Hallo allemaal,

Even laten weten dat we afgelopen zaterdag getrouwd zijn.
We hebben geen druppel regen gezien, de zon kwam zelfs af en toe piepen door de wolken heen...
Het was echt een schitterende dag vol met traantjes van blijdschap, ontroering en toch ook wel veel lachjes (en heel veel zoentjes)
Een verder veslag zullen jullie kunnen lezen op onze website, die we binnekort gaan aanpassen...
Eerst een weekje gaan genieten in de turkse zon met ons getweeën.

Aan iedereen wiens dag nog moet komen, nog veel voorbereidingsplezier...
En alvast bedankt voor alle tips die ik hier heb gevonden zodat onze dag "AF" was.

Evy oftewel Mevr Corten

Evy
26-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 899


Kelly
25-8-2006
 Meld misbruik28-8-2006 12:23:15

Evy van harte proficiat!
Wij zijn 25 augustus getrouwd en we hebben schitterend weer gehad
Twee uur voor de trouw is het opgehouden met regenen. Overal in de buurt wateroverlast behalve bij ons in de buurt
Op onze foto's hebben we zelfs een stralende zon en mooie blauwe lucht

Veel plezier in Turkije

Kelly


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...