Nu Online
Momenteel zijn er 195 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslag 26 mei 2012

  10-6-2012 20:31:28
Hallo iedereen,

Omdat ik altijd heel erg uitkeek naar de verslagjes van iedereen wil ik jullie het mijne zeker niet onthouden.

Onze mooie dag was 26/05/2012, we hebben vooraf heel veel schrik gehad voor het weer, maar uiteindelijk was het één van de mooiste dagen van het jaar. 27 ° en geen wolkje in de lucht.

Mijn dagje begon om 05u00 's morgens. Ik kon natuurlijk niet slapen die nacht, en ben daarom al heel vroeg opgestaan. Mijn kapster en shminkster kwamen dan ook om 06u30.

Om 09u00 (te vroeg) kwam mijn ventje en zijn familie dan aan met een heel mooie bus. (Blauwvoet - Balen)
Hij had een prachtig boeketje bij zich, en zag er zelf fantastisch mooi uit. Daar zijn al enkele traantjes gevloeid, niet enkel bij ons, maar ook bij heel wat familie. Na een klein hapje en drankje vertrokken we naar het gemeentehuis. Daar een korte, maar grappige en aangename 'plechtigheid'.

Na het gemeentehuis zijn we dan naar ons appartement getrokken voor 's middags een hapje te eten. Voordien nog enkele foto's genomen met de hele familie. Onze fotograaf was zeker en vast aan te raden, hij was al aanwezig vanaf 08u00 en heeft ons heel de dag goed geholpen! (Jef Celen)

Na ons middagmaal vertrokken we met de bus richting de kerk. Er stond heel wat mensen te wachten aan de kerk, héél leuk :-) De viering zelf was fantastisch, kort en bondig, maar heel persoonlijk. Iedereen was vol lof! Er waren zelf mannen, die voordien niet wilden trouwen, het zo wel wilden :-) Heel leuk om te horen! Ons bandje heeft de door ons gekozen nummers ook fantastisch gebracht (DUAS)! Na de misviering stonden buiten aan de kerk onze collega's met een leuke verrassing!

Nadien zijn we meteen naar de feestzaal vertrokken. Daar werd de suite al hartelijk ontvangen, en werden zij overstelpt met de nodige hapjes en drankjes. Wij zijn ondertussen met de fotograaf foto's gaan nemen. Onze feestzaal was La Grange, en omdat het zo'n prachtig weer was, hebben we dan ook in het omliggend park - domein de foto's genomen. Dit was aan het prachtige kasteel Montens.

Na de foto's hebben we met de suite gedineerd in de zaal. Het was heerlijk! Om 20u00 kwamen de avondgasten. Wij hebben tot 22u30 in de prachtige tuin gestaan van de feestzaal. Ons bandje (DUAS) heeft ook hier ons verrast met 1.5 uur muziek.

De gasten kregen héél veel hapjes en dan nog eens Wok, Paella, dessert en om 01u00 frietzakjes. Echt iedereen was vol lof over de bediening, de locatie, het eten, het drinken,... La Grange is dus zeker en vast aan te raden! Wij hebben ons ook om niets zorgen moeten maken!

Het dansfeest is dan losgebarsten, en we hebben tot 04u00 gedanst en gedronken. Het is een dag om nooit te vergeten, véél te vlug gedaan, maar zo prachtig! Wij hebben de dag erna gezegd dat we niets aan onze dag zouden veranderen, als we het nog zouden overdoen!

De foto's wil ik jullie ook niet onthouden:
http://www.jefcelen.be/huwelijksfotograaf/Je66Ba/

Geniet van onze dag bij het bekijken van de foto's. Ik doe het nog elke dag!

Groetjes
Jessica


Jessica
26-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 20 | Gelezen: 2141


nancy
14-9-2012
 Meld misbruik10-6-2012 20:38:57

Proficiat Jessica!!

Wat een prachtige foto's van een stralend paar!! Het is op elke foto te zien dat jullie genoten hebben...

Groetjes,
Nancy



miss
7-9-2012
 Meld misbruik10-6-2012 20:39:10

Wat een knappe foto's zeg!!!!
Jullie zagen er stralend uit, het filmpje is echt ontroerend mooi!

veel geluk samen!

lieselot



Charlotte
18-8-2012
 Meld misbruik10-6-2012 20:48:31

Wauw! Prachtig!!



Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik10-6-2012 20:51:01

Proficiat!
Mooie foto's, vooral die met de prachtige blauwe hemel.




Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik10-6-2012 20:56:50

Mooi verslagje van een prachtige dag en de foto's bevestigen het!
Echt heel spontaan, ontroerend...prachtig!
Je stond heel mooi met je kleedje, kapsel en make-up perfect en een héél mooie ketting!!!
Veel geluk in de toekomst!!

groetjes
Sandra



Karolien
22-9-2012
 Meld misbruik10-6-2012 21:02:23

Wauw, prachtige foto's van een stralend bruidspaar!



tima
8-9-2012
 Meld misbruik10-6-2012 21:29:42

mooi kleed en sluier heel mooi allemaal



Lizzy
8-9-2012
 Meld misbruik10-6-2012 21:51:18

Hallo!
Wij zijn heel benieuwd welke liedjes jullie gekozen hebben in jullie viering!?

Groetjes, L



Laura
30-6-2012
 Meld misbruik10-6-2012 22:40:57

Heel prachtige foto's. Ik kreeg er traantjes van in mijn ogen.
Geniet van jullie wittebroodsweken!

groetjes Laura



Stefanie
28-7-2012
 Meld misbruik11-6-2012 9:07:10

Een dikke proficiat!
Het zijn echt prachtige foto's, jullie straalden!



Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik11-6-2012 9:32:42

Wauw, dat is prachtig, ontroerende foto's. Heel mooi kleedje! Ook de bruidegom was mooi gekleed.
Wij hebben ook Jef Celen als fotograaf :-)
Geniet nog maar lang na van jullie mooiste dag!




frida
6-2-2010
 Meld misbruik11-6-2012 9:34:44

Gewoon PRACHTIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik11-6-2012 11:18:25

Fantastische foto's! Jullie zien er echt voor elkaar gemaakt uit en alles was zo mooi aangekleed. Echt zo mooi!



Caro
1-10-2011
 Meld misbruik11-6-2012 11:45:19

Heel mooie foto's! Jullie zien er een prachtig koppeltje uit! Geniet van jullie wittebroodsweken! Dikke proficiat!



inge
15-9-2012
 Meld misbruik11-6-2012 21:53:08

Ik word er helemaal stil van ....



Jessica
26-5-2012
 Meld misbruik16-6-2012 7:40:29

Hoi,

Bedankt iedereen voor de leuke reacties! We hebben er enorm van genoten, en ik geniet nog elke dag na met de foto's.

Onze liedjes waren:
Binnenkomst: Accidently in love - Counting crow en Zij - Marco Borsato
Mis : Aretha Franklin - say a little prayer
Scorpions - send me an angel
Michael Bubblé - Everything
Rise against - swing life way
the kooks - she moves in her own way
Levellers - Beautiful day

Geniet van jullie dagje, het is zo snel gedaan!



stephanie
12-7-2013
 Meld misbruik24-6-2012 11:23:59

Beste Jessica,
Ik wil je even zeggen dat dit een prachtig feest geweest moet zijn, ik ken je niet en toch ontroeren de foto's mij sterk. Echt waar jullie hebben een super mooi aandenken aan jullie dag met deze prachtige foto's! Mag ik soms vragen waar jou kleed vandaan komt? werkelijk onbeschrijfbaar hoe mooi dit wel is.



Jessica
26-5-2012
 Meld misbruik24-6-2012 19:37:26

Hey Stephanie,

Bedankt voor je leuke reactie! Het was inderdaad een prachtige dag.. Nog altijd spijt dat hij al gedaan is.. geniet van de dagen ervoor ook! Mijn kleed komt van Koonings in Nederland. Een hele grote winkel, met heel veel keuze en zeer correct. Mijn kleed was één van pronovias collectie white one (de sluier ook). http://www.whiteone.es/
Het is het kleed bij de collectie op de laatste pagina.
Groetjes




stephanie
12-7-2013
 Meld misbruik24-6-2012 21:27:23

Hoi Jessica,
Bedankt voor de link. Jammer genoeg is de zaal La gange al bezet volgend jaar. Had jij soms een tweede keuze zaal? ik heb al zoveel afgezocht..niets deftig te vinden . Ofwel is het super super duur.. ofwel is het niet meer vrij. ofwel is het niet gezellig, ofwel zijn de ervaringen bij de mensen niet goed.. :)



Jessica
26-5-2012
 Meld misbruik25-6-2012 7:42:41

Hoi,

Wij hadden La Grange als enige zaal gaan bekijken, en dat was het meteen, dus hebben geen andere ervaringen! Sorry! Ik heb ook al wel veel goeds gehoord van Domein Martinus in Zoersel (denk ik). Vorig jaar naar trouwfeest geweest in Le Cirq in Hoogstraten (das al wel wat verder!). Ook vorig jaar in Link 21 geweest in Herentals. Was niet geweldig (het eten, héél weinig), maar dan kwam door de keuze van de formule denk ik. Daar zou ik ook is horen!

Als je niet veel gasten hebt; het hotel / restaurant / feestzaal 't Hemelryck (Grobbendonk). Is ook een mooie locatie met een kleine zaal voor beperkte feesten. In het hotel zijn we blijven slapen na ons feest, en daar 's morgens met heel de familie gaan brunchen, was echt héél lekker!

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info