Nu Online
Momenteel zijn er 52 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat met ...

  10-6-2012 10:05:02
Hoi dames,

Een iets vreemdere vraag misschien, maar wat met de handdoekjes/papiertjes om je handen te drogen aan het toilet.
.. In onze zaal moeten we dit zelf voorzien, dus de zeep en iets om je handen te drogen.

We overwogen al verschillende opties, maar misschien zijn er andere, ... en wat is jullie mening?
- Handdoekje: nadeel: snel erg nat, moet je dan in een 'mooie' linnenmand doen en vervangen, maar de kans bestaat dat ze verdwijnen...
- Kleenex tissues: handig presenteerbaar in een doos, kan je makkelijk nemen... is snel op, en erg 'luchtig'...
- Keukenrol: presenteert makkelijk, is dik genoeg, is misschien moeilijker om 'netjes' af te rollen en af te scheuren
- ...

Wat zouden jullie doen? Ik weet het echt niet meer...

Groetjes,
Lies.

Lies
18-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1710


Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik10-6-2012 10:13:38

Heyhey,

Ik zou voor de kleine handdoekjes of de kleenex gaan, een keukenrol vind ik persoonlijk niet echt presenteerbaar op een huwelijk :-).

Er bestaat inderdaad steeds de kans dat er handdoekjes of kleenexdoosjes verdwijnen, maar ik denk dat je jouw gasten dan maar moet vertrouwen dat ze dit niet meenemen, op restaurant neem je dit toch ook niet mee hé :-). In Action kan je trouwen heel goedkoop handdoekjes kopen, dan is het misschien minder erg als ze toch zouden verdwijnen.

Groetjes!

Evelien



An
18-8-2012
 Meld misbruik10-6-2012 10:22:54

Hey Lies,

Ik zou ook voor de handdoekjes gaan :-)
Vind dit toch net sjieker voor op een trouw..
Je kan ook altijd kijken in de blokker en ikea; daar zijn ook heel goedkoop mini handdoekjes...
Voor de rest lukt het met de voorbereidingen?
x
An



Ellemieke

 Meld misbruik10-6-2012 11:51:13

Als je toch voor papieren doekjes gaat heeft oa Ava of Makro daar wel keuze in



Maaike

 Meld misbruik10-6-2012 12:34:33

ik zou ook voor de handdoekjes gaan. ik heb dit al eens gezienen vind het echt mooi zo. daar was de ene mand mooi met opgerolde handdoekjes en een andere mand er naast voor de gebruikte handdoekjes.



veerle
30-6-2012
 Meld misbruik10-6-2012 12:39:16

Trouwen jullie ook in De Roode Poorte misschien?

Wij hebben hetzelfde probleem.. We zijn gisteren gaan kijken in AVA en daar ligt inderdaad papier om handen af te drogen maar met de bedoeling in zo'n dispenser te steken. Die hangt er niet, dus zouden we dat er gewoon moeten leggen, maar die zitten in elkaar gevouwen waardoor je er direct te veel vast hebt en die zullen in no time op zijn.
We hebben dus handdoekjes gekocht in Ikea aan 1,50 euro 't stuk. Voorlopig 15 stuks, maar ik denk dat dat te weinig zal zijn?



Elien
17-11-2012
 Meld misbruik10-6-2012 13:45:44

Beetje duur met die handdoekjes.. Want voor hygienische redenen zou iedereen een vers handdoekje moeten hebben. En een mens gaat al meer dan 2x per avond naar het toilet..



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik11-6-2012 9:05:41

Ik zou ook in ava of makro iets zoeken, geen gedoe met dure onhygienische handdoeken, je vindt wel iets, wees gerust!!!
op mijn werk liggen ook zulke zig zag doekjes, papier dat in elkaar gevouwen is, en dat ligt ook gewoon aan de lavabo en niet in de ervoor bedoelde dispenser, de meeste mensen zijn wel consequent en nemen niet een half pak mee hoor!!!

Succes x x x



Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik11-6-2012 13:29:29

Persoonlijk vind ik handdoekjes super, maar dan ga je 15 zowieso niet toekomen, want je zit zowieso al met mannen- en vrouwentoiletten, en 't is echt wel degoutant om zo'n handdoekjes te moeten "hergebruiken", dan laat'k mijn handen zelfs nog liever aan de lucht drogen...

De kleenex'kes lijkt mij ook niet ideaal, want als uw handen nat zijn plakken die gewoon in stukjes aan uw handen, dus dan moet ge er al snel een groot aantal nemen om uw handen droog te krijgen...

Dus ik zou ofwel véééééél handdoekjes voorzien ofwel een papieren versie zoeken, maar voor keukenrol zou ik nu niet opteren, want als de rol op de grond valt is alles hygiëne ook ver zoek...
Groetjes,
Veerle



silke
5-7-2013
 Meld misbruik11-6-2012 18:28:16

Zou zoizo al niks kiezen waar je voor je eigen dingen moet gaan zorgen vind ik maar raar.
Maarja als het echt niet anders kan zou ik gewoon voor papieren doekjes zorgen.Zelf handoeken leggen is helemaal van de zotte.



ivo

 Meld misbruik1-10-2012 23:16:20

Dacht dat de zaal daar zelf voor verantwoordelijk was.
Moet je dan zelf ook wcpapier meepakken , lijkt wel of jullie op scoutskamp gaan, sorry maar dit vind ik wel helemaal belachelijk.

Grts Ivo


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info